Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Misschien vanavond ook nog ff de stad in, kijken wat m'n oude kadaver van bijna 30 nog aan kan
|
|
|
wa1ter
|
Kampioenen! AZ mag wel 2e worden hoor, leuke club!
En Woensdag in eigen huis officieel. Komt eigenlijk ook beter uit. Eerst koninginnedag, dan een dagje uitkateren en dan een kampioensfeestje
|
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
New kids gekeken maar weet niet wie er grotere aso's zijn, de new kids of misschien toch de tekselgangers?
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Net naar onze favoriete weerman Piet Paulisma gekeken maar die geeft voor morgen een krachtige O/NO wind ....dus er kan mischien na de vrijmarkt ook nog gekite worden...
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
inderdaad frankie in de namiddag iets meer wind dus effe snel rennen over de beverwijkse bazaar morgen snel naar huis en dan als ie kan nog effe varen en anders aankomende week mischien nog een keertje
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
woon in adam stefan is een grote beverwijkse bazaar de wind trekt vanavond aan misschien wat eerder dus een kleine kans dat we voor het donker word nog effe kenne JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Windfinder geeft nu ook ruim 20 knopen ook voor Edam om 17.00 .. Kan wel eens een perfecte afsluiter worden van deze koninginnedag... Als het waait ben ik vanmiddag op Edam...
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
kijk effe hoelaat ik thuis ben met mijn wederhelft dan kom ik ook die kant op word wel na een uurtje of half 5 see you on the water
|
|
|
Langbeest
|
Lekker allemaal Zit in Zeeland met oostenwind Drama dus
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Vanmiddag is er ook vast wel wat wind op Medemblik , gaan er nog mensen heen ?
|
|
|
Langbeest
|
Zal effe kijken of ik van de koningin naar ouddorp mag komen
|
|
|
|
BdB
|
als er wind is ben ik vanmiddag op Medemblik!! zo eerst even in Alkmaar een koppie halen
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Als de wind aantrekt ga ik ook maar eens op medemblik koekeloeren! Zou mooie afsluiting van de dag zijn
|
|
|
|
|
Vloot
|
Vanmiddag medemblik ff kijken.
|
|
|
Tim_GTS5
|
16.00 medemblik, dan moet het windje toch al redelijk op gang komen denk ik en anders nog even lekker in het zonnetje zitten. 9m gaat ook maar mee
|
|
|