@LaurenS
|
Peet ga jij mogge nog naar IJbiza?? Is een optie ,maar het zou zo maar een zandmotortje kunnen worden,langs de kust meer wind
|
|
|
|
franco
|
enkhuizen is ook goed te doen op dit moment zit redelijk veel oost in.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
enkhuizen is ook goed te doen op dit moment zit redelijk veel oost in.
btw: is dat hinderlijke net nog steeds aanwezig...
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
sta op het punt te gaan rijden.. edam, enkhuizen, of andijk? ben op geen van de plekken nog geweest. wie gaat waar?
|
|
|
Tim_GTS5
|
NO denk dat het Medemblik wordt, andijk is met noord het best
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Spullentjes gepakt...eerst naar Edam ...als het daar niets is door naar Medemblik
|
|
|
Idefixe
|
straks maar eens richting Noordholland. Enkhuizen / Andijk of Medemblik .....
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Lekker uitgeslapen, waait toch niet, helaas. Veel plezier voor de mannen die vanmiddag/vanavond nog gaan.
|
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
Toch nog terug gereden gister Tom of vanmorgen heeeeeel vroeg? Wat geef je de beste kans voor vandaag? En neem je die boardjes mee???
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik wacht het nog effe af hoor, vind het nog iets te twijfelachtig 14 tot 18 knopies.
|
|
|
franco
|
kom net van het strandje in enkhuizen, 19 m gaat lekker 12 m niet te doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dus blijf ik thuis mischien dat het later nog wat word.
|
|
|
Nickje
|
Iemand enig idee hoe het in edam is op dit moment?
|
|
|
mocem
|
ik vind het allemaal niet overtuigend. zelfs niet na een retourtje Fehmarn.
|
|
|
nickson
Geen avatar
|
He beste mensen. Met welke windrichtingen valt er te varen in ijburg en waar is dat precies. Kom net van zandvoor ik dacht dat het daar wel te doen was met nno alleen hij was echt aflandig.
|
|
|
@LaurenS
|
Ik ben er nu en er wordt gevaren, wachten op de wind die nog komen gaat volgens herr doctor Tobias. Ff googelen met Maps voor Ijburg
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Net terug van Edam was voor mij goed te doen met 11 mtr...maar het was geen spectakel.. Wind trok wel wat aan toen ik om 16.00 wegging..
|
|
|
PeeWee
|
Tsjeee,
Helemaal brak. De laatste paar uurtjes was het flink aanpoten met de 17m. Heerlijk gevaren op M'blik in de haven in aanleg.
Nog even gemeten toen ik van het water was, 18knp gemiddeld 22knp in de vlagen.
See joes
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo he, ik ben ook helemaal kapot. Auto gewassen van binnen en buiten en nog es in de was gezet pfffft
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Zo net terug van Edam, eerste uurtje voordewind varen,daarna trok de wind goed aan voor me 10, en heb toch nog ff lekker kunnen knalle....
|
|
|
franco
|
van 15.00 uur tot 17.00 uur van af 16.00 uur trok de wind zeker aan laatste uur was top in enkhuizen.
|
|
|