japo
Geen avatar
|
vandaag 15 augustus mijn board bij wijk aan zee kwijt geraakt, het is een north x ride board. mocht iemand het vinden dan stel ik een persoonlijk bericht zeer op prijs.
|
|
|
BaSS
|
PiiiipaaaaPaaaater, 35+ knopen op Schellinkhout vandaag, wat een sprongen hebben we gemaakt zeg, zelfs ik kon met gemak over de dijk kijken. Zonnetje erbij, barbecue man man man wat was het genieten. Jullie (behalve John en Boudewijn natuurlijk) hebben echt een topdag gemist! Richard, je moet Koos gewoon even leren loopen, één loopje en hij zit zo weer in zn stoeltje (0,45m) ! (kan ie nog niet alleen aanklooien en teruglopen, zonder jou zegmaar?)
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was niet veel Peter, ach, beter een slappe sessie dan geen sessie. Had geen zin om terug naar de auto te lopen om de 15m op te halen.
|
|
|
Langbeest
|
Jammer Frank, bij ons ging hij ook opeens "uit"
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Hahahahahaha topper
|
|
|
@LaurenS
|
Hoe ist eigenlijk met Zwafra ,geen updates meer .Wind weg in spanje
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Tja, Richard heeft al een dag niets gepost op het forum. Is ie ziek??? Is ie vermist??? Hoorde wel dat er een man vermist was in de omgeving van Heerhugowaard. Zou Richard het zijn. Waar is ie toch, waar is onze opper
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zeker weer een ruig feesie gehad...
|
|
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Eens per jaar schijnt er iets kite gerealateerd te zijn op TeXXL idd... zal ik het dan maar zeggen
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hoe ist eigenlijk met Zwafra ,geen updates meer .Wind weg in spanje Hallo Boys gaat lekker hier in Spain vandaag weer een topsessie geboekt ....maar het zit er weer op..vannavond de spullertjes weer ingepakt en morgen weer terug .. want ik heb gezien dat het in Nederland zondag goed gaat waaien en dan moet ik er weer bij zijn.. hier van de 21 dagen heb ik er 14 goed kunnen varen en natuurlijk weer voor volgend jaar geboekt... see you ..
|
|
|
@LaurenS
|
Mmm,dat valt een beetje tegen Zwaffie,2/3 gevaren,Nee hoor top toch... ,maar geen tramontaaaaanaaaaa dit keer Anieways zondag een early bird sessie....Ik sta om een uur of 8 paraat...Denk op schell,moet om 15:00 weer aan het werk
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Morgen onze vakantie van donderdag naar El Gouna Egypte om boeken naar Fuerteventura.
Wel ruk, want dan moet ik de 7, 10 en 12 mee denk
|
|
|
the littleman
|
He Lars Fuerte is echt een k*t plek voor beginners, ik zou iets anders zoeken
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ja Fuerte is niet voor beginners, of je moet tussen de scherpe rotsen willen dobberen. Griekse eilanden misschien een betere optie.
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Ik begreep dat Flag Beach (bij Corellejo) wel goed te doen was voor beginners. Welk Grieks eiland heeft de komende 2 weken een beetje wind dan ? Ik kan niks vinden namelijk.
|
|
|
the littleman
|
Misschien naxos of paxos Ik had vorig jaar rond deze tijd nul wind bij flag beach. En het is daar 10 cm ondiep daarna meteen 2 meter. En als je pech hebt moeten ze van zee ophalen met een reddings boot a min € 250,-. Contillio had meer wind maar dat is echt helemaal niks voor een beginner. Als je toch die kant op wil kun je beter naar Lanzarot, dat is een stuk beter voor beginners. Maar beter lijkt mij, wat Tim zegt naar een Grieks eiland.
|
|
|