|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Doet Coos goed. Volgens mij heeft Jeroen nog een Waroo 11m uit 2008 liggen die hij never nooit gebruikt heeft en wil verkopen. Misschien ook wat voor hem. Morgen ben ik ook rond 8 uur op Schellie voor een lekkere sessie.
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Paros en Naxos had ik inderdaad naar gekeken. Maar het probleem is dat we gisteren te horen kregen dat de reis naar Egypte (gelukkig) niet door gaat door die burgeroorlog daar. Dus nu moeten we nog snel omboeken, maar d'r gaan via D-reizen geen vluchten naar Naxos/Paros
|
|
|
Ride
|
Geld terug laten storten en naar een andere reisorganisatie kijken.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Rhodos of Kos misschien...
|
|
|
So_Surreal
|
Geld terug laten storten en naar een andere reisorganisatie kijken. Die gaan ook pas vanaf de 26e ipv de 22e. Rhodos of Kos misschien...
Zie daar echt geen wind staan helaas
|
|
|
|
So_Surreal
|
Is ook thermische wind dus die voorspellingen kloppen niet.
Maar Rhodos ben ik ook al 3 of 4x geweest nu, en Kos al 2x geloof ik. Ik denk dat het toch Fuerte wordt, ik zie het daar wel, als het niet kan, kan het niet en ga ik lekker luieren op het strand.
|
|
|
Ride
|
Zo is het. Dan maar niet kiten. Wij gaan gewoon naar Soma Bay. Burgeroorlog of niet
|
|
|
BaSS
|
Ik heb het grotendeels geleerd op flag beach, ik zou wel een board leash (zon afrolding) aanraden (daarna nooit meer gebruiken) anders heb je de rescue service daar tig keer per dag nodig. En zeker niet bij laag water gaan proberen, rotsen liggen dan bloot, zien er uit als zandbanken, maar zijn vlijmscherp. Goede constante wind daar, erg prettig leren, op andere locaties op het eiland is de wind een stuk vlageriger.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
He volgens mij hebben jullie al een topic waar bovenstaande geouweneel gevoerd wordt.
|
|
|
So_Surreal
|
Ik heb het grotendeels geleerd op flag beach, ik zou wel een board leash (zon afrolding) aanraden (daarna nooit meer gebruiken) anders heb je de rescue service daar tig keer per dag nodig. En zeker niet bij laag water gaan proberen, rotsen liggen dan bloot, zien er uit als zandbanken, maar zijn vlijmscherp. Goede constante wind daar, erg prettig leren, op andere locaties op het eiland is de wind een stuk vlageriger.
Is het niet beter om gewoon die 30 euro te betalen aan die reddingsdienst voor 15 dagen ? Ik lees en hoor overal dat die dingen gevaarlijk zijn. En zal ik mijn 7 thuislaten? Ik weet eigenlijk niet aan hoeveel kilo ik zit als ik een board, 3 kites, trapeze en bar meeneem. Ontopic: gaan d'r straks nog mensen naar Schellinkhout ?
|
|
|
PeeWee
|
Teigert for moderator . Ga nu ff naar Schellie fietsen ff een kijkje nemen. See joes
|
|
|
So_Surreal
|
Teigert for moderator . Ga nu ff naar Schellie fietsen ff een kijkje nemen. See joes ja laat even weten hoe het is Pee Ik kan morgenochtend en begin van de middag niet ivm kaarten voor Ajax - Feyenoord.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
zo dankzij de top service van Versus en ook Ozone een nieuwe bladder in mijn kite gekregen, 12m doet het weer, zo maar ff naar swoody eens kijken of het waait....
|
|
|
Langbeest
|
Top Manfred.........veel plezier.....
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Was van de week ff bij van de berg daar lag ook al een opgepompte ozone die langzaam leeg liep. Erik zat met zeepsop te pielen, hoor hem nog zeggen nou geen idee waar het lek zit. Ozone kwaaltje ?
|
|
|
Jellevw
Logs: 0 | 249 uur
|
Kan iemand mij uitleggen onder welke condities het lekker varen is bij ijmuiden of juist bij wijk aan zee. Ben nu een paar keer op wijk geweest omdat je daar gratis kunt parkeren maar soms veel last van stroming. Morgen vroeg wil ik ook weer naar een van deze spots.
|
|
|
scootercompany
Geen avatar
|
Vandaag op schell wezen drijven. varen ging niet echt jongens pakte al een 17m en een 19m.
mensen morgen in de ochtend naar schell ?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Stroming op Wijk ? Dat kan haast niet hoor tenminste bij de Pier dan, bij de bunker kan het wel aardig stromen soms ja.
|
|
|