BaSS
|
Nee nee, naar bed jij
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Hahahahaha, leuke filmpies mannen. Die Beun toch. Wedden dat ie na Brasil die dingen bestelt. Dat wordt dus 2 maanden niet kiten Bas met gekneusde ribben. Wel gewoon komen hoor. Kan je ons filmen Kijk dan toch ook uit met die gevaarlijke trucs van je. Sterkte in ieder geval.
|
|
|
@LaurenS
|
Wauw mooie trailer Erwin,en zo snel in elkaar gezet !, En weer een fraaie reactie van de Beun..,recht uit het hart
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
hele mooie trailer, ps erwin ik heb een stickie klaar liggen met andere filmbeelden, misschien einde dag even langsbrengen.
|
|
|
FlyingHigh
|
Lachuh Bas, dat filmpie van onze bikkel Hansie. Binnenkort hangt hij ook aan die edge hoor. Mss ook niet, want z'n vrouwtje geeft al het geld uit aan de kinderkamer, kleertjes, etc. Ze zei laatst nog tegen hem....moet jij niet wat meer werken en waag het niet om geld uit te geven . Alles voor die kleine hè. Denk dat als die er eenmaal is, we Beun helemaal niet meer op het water zien en hij z'n kites te koop zet. Sterkte Bassie met je ribbetjes!! Das knap kl%te man. Gaat echt wel wat tijd inzitten, als ze echt gekneusd zijn. Alhoewel ik ken iemand die na een week al weer genezen was. Wel gewoon blijven komen hè. Zittrapeze helpt wel een beetje trouwens!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mooie trailer erwin, ziet er strak uit, en Beun na Brazilie wil je alleen nog maar Edges varen
|
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was weer gezellig, goeie sfeer altijd daar op Tekxsel ! Leuke trailers weer haha
|
|
|
|
@LaurenS
|
Keigaaf Ries,moet toch is van dat Amsterdamse accent af , not
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Peter Peter toch. Amsterdams is geen accent. Das gewoon en al het andere is accent
|
|
|
@LaurenS
|
Jah ,zo mot je het dus bekijken
|
|
|
BaSS
|
Whahaha Tim met die tent!! geweldig!!
(zo ff filmpje van die gopro halen, op zich een mooi shot zoals ik zo snel ff zag.. hij zakte alleen eerder in elkaar dan ik dacht lol!)
|
|
|
|
joosie
|
Fantasischmooie korte shots moevie Mr haring hapert zijn er ook nog aktie moevies van het kiten??
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
weer een Top filmpie.. Richard ......zo sfeervol ... zo te zien een top weekend geweest ..erg gezellig ...en dat Texelsbier smaakt ook erg goed... maar is er ook nog gekite ?
|
|
|
TBK
|
Nee Frank, we hebben alleen alle nieuwe kites visueel getest !
|
|
|
|
TBK
|
Ben bang dat het by HH een TeKsel-Cumbuco mix wordt Sander. Parelwitte stranden en strings op TeKsel.
|
|
|
|
|