Tabee
|
Ola, op IJmuiderslag bij Kite Caravan hebben we vandaag een kleine openings party, met ook het eea aan test materiaal; Harlem kites Lieuwe boards Slingshot RPM en Rally Hydrofoil met korte mast
Kom lekker langs zou ik zeggen!
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Was om 9.00uur bij De Bunker, waren er 6 Kiters al dik een uur bezig.Het was topwind met de zon erbij.Rond 13.00uur was het gezellig druk. Je kon in 1 rak van de pier naar wijkdorp en terug.achterin topgolven. De Wijk aan Zee fotograaf Inez van kitepaparazza was ook weer aanwezig om de kiters vast te leggen.Dit zal binnenkort te bekijken zijn op FB of op de website kitepaparazza.nl
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Andijk was best te doen... gezellig druk met zo.n 10 kiters op het water... maar niet perfect daarvoor was de windrichting toch teveel w/nw dat maakt het altijd wat vlagerig . Maar goed gepowerd met mijn 9 mtr toch weer ruim 3 uurtjes op het water gestaan . Hopelijk de komende dagen nog wat wind..
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Schell was beter dan verwacht , heerlijk gekite met de torch 11 medium power en draft 10,5 maximale power. De nieuwe torch loopt lekker makelijk , maar heeft wel wind nodig om hoog te gaan
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Jezus Zwaffie weet je nou nog niet dat Andijk klote is met deze wind eigewijzehapsnurker Wijk was weer perfect heerlijk gekite met de 9 en tussen 11 en 12 nog een tijdje snoeiharde wind te pakken jihaaaaa Ook nog weer een tijdje op het waveboard gestaan en zowaar een paar gijpies gelukt tussen het geklots in Inez ging net weg dat ik kwam dus niet op het plaatje vandaag
|
|
|
|
Langbeest
|
Zo is dat Theo.....
|
|
|
bredo
|
was lekker op Castricum, lekker lopen scheuren met mijn 13 meter!!! heerlijk...
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Was redelijk fris maar wind genoeg voor de 14 , morgen einde middag andijk denk ik
|
|
|
Giertje
|
Henk ik heb gewoon nachtmerries van je! Dan droom ik dat je met je kite opstaat en er onder gaat slapen. Je verwaarloost zo je vrouw en kind, dit kan gewoon niet goed gaan. zo te lezen op het forum sta je elke dag meerdere keren op je plank en ben je regelmatig geblesseerd, dus tot later op het water.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Kiten is een drugs ger en ik ben een verslaafde, hoop dat mijn familie ermee weet te leven want afkicken zal mpeilijk (onmogelijk) zijn.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Je heb gelijk Henk ...het is moeilijk afkicken . Daarom morgenmiddag hopelijk nog even het water op .. Er wordt volgens Theyr een matige Noorden wind verwacht van zo, n 20 knp ....Goed voor Andijk...
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Met een 18m sonic moet het wel lukken in 15 knopies. Denk dat ik dan met me Speed4 12m net tekort heb.
|
|
|
|
bredo
|
castricum nu 19 knopen....aju ...paraplu!
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Zo dat was weer heerlijk op Andijk. Eerst nog even met de 12m gevaren maar al snel gewisseld naar de 9m Super dagje
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Zeker de torch 11 is een heel fijn kitetje die alleen maar meer wind wil hebben, mooi daggie
|
|
|
|
Giertje
|
He He ome Theo wordt na 15 jaar wakker zie je nu wel dat Andijk ook zijn mooie kanten heeft. Morgen weer zo een dag maar dan op Edam.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Lijkt wel wat te wapperen boven het IJsselmeer,zo maar ff die kant op
|
|
|