Micky
|
Ik wil wel ff gaan.... Slufter of Rockanje?
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
beide is met hoog niet echt lekker, daarnaast is zuidoost ook nog eens behoorlijk vlagerig bij beide. daarbij komt er nu een enorme bui aan.. ik wacht even af..
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
wind is goed maar die regen kan mijn suiker lichaam echt niet aan.
|
|
|
The O
|
Alle r'dam opa's zijn online? en niet aan het werk of op het water. Dat is een gek gezicht.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
hih olten, ja het weer is ook niet echt lekker om naar het strand te gaan, helemaal in vergelijk met dinsdag toen er nog een heerlijk zonnetje stond:P
|
|
|
Kitemen
|
Hey ik ben nu op de slufter! Staat een stevig briesje! Haha! Ik wacht op de eerste Gewaaide!!
|
|
|
The O
|
Le@n staat lekker te hakken, dan zondag maar proberen te ontsnappen als er nog wind is. Is iedereen thuis? snap het ook wel al die natte troep in je auto
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Alle r'dam opa's zijn online? en niet aan het werk of op het water. Dat is een gek gezicht.
ja ik vraag me ook af waar zijn ze mee bezig ja
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
olten, leon ging niet meer, lijkt erop dat alleen micky nog gaat.. en inderdaad die natte troep heb ik geen zin in, omkleden in de regen..blegh:P
|
|
|
|
Micky
|
Ik ga zo rijden...ben er ca. 12.30
|
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
wie gaat er morgenmiddag naar Slufter? s'middags wind NW 5-6 en NW op Sluf met laag water is heeeeeeeeeeeeeel lekker.
|
|
|
|
The O
|
Yo dudes veel plezier met kiten de komende tijd , ik ga morgen richting Gerlos Oostenrijk rijden, is even lekker op dat bevroren water boarden zonder kite, heb er echt zin in. Tot over een lange week. Fijne vakantie
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
olten spiegelvlak zou ik dat niet noemen, zelfs op die afstand van de foto zie ik windgolfjes:P denk dat het beter was tussen de golven daarachter.. maar mij teveel regen en andere onzin..
|
|
|
The O
|
dat is omdat je niet het hele vlakke gedeelte kan zien want dat is 5 keer het poeltje. @micky Even jullie gezelschap houden . maar mijn handen werden niet warm genoeg.
|
|
|
|
Lex
|
Vet zeg! Muziek is ook toppie!
|
|
|
Mr the Emperor
|
Yeah, mijn droogpak is onderweg. Zodra ik hem binnen heb, kom ik jullie [Rudo & MB] kleine maten eens aan de tand voelen. @O: Waar ga jij komend seizoen mee varen?
|
|
|
The O
|
Yeah, mijn droogpak is onderweg. Zodra ik hem binnen heb, kom ik jullie [Rudo & MB] kleine maten eens aan de tand voelen. @O: Waar ga jij komend seizoen mee varen? Ik koop niks nieuws dus je weet het al. Tenzij er iets kapot gaat .
|
|
|