The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Eind van dit jaar naar tarifa daarna met wat playa opa's\vrienden naar Brazilië en daarna nog naar Cuba of new zeeland op vakantie. Volgend jaar nog 2weken wintersport.
Dus zolang het goed is gebruik ik het.
|
|
|
|
thomasr
|
@spoon: lachen man! maar waarom met fotootjes? dat is toch onwijs veel werk?
|
|
|
Alferink
|
Volgens mij gaat die morgen 's middags pas woeien??
Hoelaat waar?
|
|
|
spoetnik
|
Was best leuk op de Slufter. Van 3 tot 5 op het water gestaan. Omkleden was fff niks,maar het was dubbel en dwars de moeite waard!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Dit worden ze voor komend jaar, een 7 en een 11. Mayhem X Vette kites Lex! Wouter is er erg enthousiast over. En de C-shapes van Caution waren erg goed voor hun tijd. Ben benieuwd hoe die 'erfenis' zich vertaald heeft in deze kites. Ze zien er iig zeer goed uit! Zooo, Maurice! Wat vlieg jij daar lekker door de lucht Zag er er best fijn uit voor vandaag. Ik mis alleen mijn ijskite gabber Mick onder zijn goddelijk stuk spinaker en dacron Zo, hoop tijd in gaan zitten man! Is wel tof geworden Wat zit die meid daar te doen, iets met 3D studio max (dat valt mij dan weer op ) Is goed Spoon, moet alleen ff kijken hoe het met het thuisfront gaat. We bellen! [/quote] Yeah, mijn droogpak is onderweg. Zodra ik hem binnen heb, kom ik jullie [Rudo & MB] kleine maten eens aan de tand voelen. @O: Waar ga jij komend seizoen mee varen? Is goed Emperor, als je Morres maar niet meeneemt
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Was best leuk op de Slufter. Van 3 tot 5 op het water gestaan. Omkleden was fff niks,maar het was dubbel en dwars de moeite waard!
Welke maat had je opstaan? de 9 of 6.5m2
|
|
|
|
Spoon
|
@spoon: lachen man! maar waarom met fotootjes? dat is toch onwijs veel werk?
jah maar dat komt omdat de videocamera's die we tot onze beschikking hadden allemaal niet zulke mooie resultaten geven. Foto's zijn een veel grotere resolutie en is origineler Zo, hoop tijd in gaan zitten man! Is wel tof geworden Wat zit die meid daar te doen, iets met 3D studio max (dat valt mij dan weer op ) Is goed Spoon, moet alleen ff kijken hoe het met het thuisfront gaat. We bellen! is idd 3d studio max. ze is afgestuurd Maritieme technieken en haar afstudeer project was een small submergible. (duikboot) door haar afstudeer project werkt ze nu dus bij defensie.. Ik was alweer bijna vergeten dat je meisje op ontploffen staat ... ben benieuwd! We willen natuurlijk wel een foto zijn met de naam erbij hea
|
|
|
Alferink
|
wie riep er wat over morgenmiddag?
hmmm das minder, van 15 in 2 uur naar 40 knp, lekker kudt, ff kijken hoe het zich gaat progresseren in de loop van de dag.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
is idd 3d studio max. ze is afgestuurd Maritieme technieken en haar afstudeer project was een small submergible. (duikboot) door haar afstudeer project werkt ze nu dus bij defensie.. Heb ik vroegah ook mee gewerkt. Om te tekenen 3x niks, maar voor animatie en renderingen echt super! Idd. ziet het er morgen link uit Alferink. De foto's van vandaag zijn een stuk rustiger dan ik had verwacht. Zal wel lekker een springdagje geweest zijn
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
windfinder is wat positiever met zijn superforecast. Geen dip van 15 knopen wind, maar ach we zien het morgenochtend wel allemaal:)
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Tjee...wat een voorspellingen....is wel totaal anders dan WSW en gewone Windguru....vooral zaterdag dan..
Zeg..is de klotsbak op Slufter helemaal weg door die zanbank?? want weekend heeft hoog water in de middag...
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Vandaag wordt ook weer onstuimig, vlagerige wind, regen, zware windstoten. het hart van de depressie ligt precies boven nederland en das niksdtdt. wacht wel tot zondag.
|
|
|
|
Klaass
Geen avatar
|
Gaan er nog mensen vandaag naar de Slufter? Vanaf 11 uur droog.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Klaas, you wanna die? KNMI: windkracht 7 tot 8 NW (stormachtig) windstoten tot 90 km/u Ik zou ff passen, als ik jou was of is je achternaam Lenten als je gaat doe je wel voorzichtig.
|
|
|
Klaass
Geen avatar
|
Dank je. De echte dikke wind komt pas later in de middag. Kan maar tot 15.00 uur. Een 7m Rev of 5m Fuel is nog wel te doen. Maar ik ga niet alleen het water op.
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
hij is nu nog zwaar zuidoost en maar 9ms. waarschijnlijk als hij zo gaat draaien gaat de wind ook hard aantrekken..we zullen zien!
|
|
|
Lauw
Administrator
|
Tjee...wat een voorspellingen....is wel totaal anders dan WSW en gewone Windguru....vooral zaterdag dan..
Zeg..is de klotsbak op Slufter helemaal weg door die zanbank?? want weekend heeft hoog water in de middag...
hooooo wacht even, gister was er geen klotsbak door de windrichting natuurlijk.. zuidoost.. dat zie je ook aan actuele waterdata. Rond 12 uur was hij nog niet eens 25cm hoog, terwijl er 100cm voorspelt was! Mocht het van het weekend gewoon zuid/zuidwest of nog meer worden dan wordt het wel weer een klotsbak (denk ik)
|
|
|
d@ni
|
Morgen nog mensen varen? Morgen hebben we wel minder wind, daar staat dan wel weer een lekker zonnetje tegeover. Zondag is ook pal zuid, niet echt super. Ik denk dat ik morgenmiddag de 11 maar meeneem.
|
|
|