rich@rd
|
mriek je weet toch dat je ook met mij kan meerijden je had afgelopen zondag gewoon effe moeten bellen je hebt toen echt wat gemist! hetgeen wat ik nu mis is een dikke wind en droogpak dus moet ik zeggen dat ik denk dat ik aan mn winterslaap moet beginnen p.s is die dj (dave) ook al aan zn winterslaap begonnen?
|
|
|
D@VE
|
Nee dj dave heeft al ruim een week van migraine niet echt handig i.c.m. vliegeren
|
|
|
d@ni
|
nog iemand naar bdam ?
|
|
|
rich@rd
|
nou dave ik denk dat ik binnenkort maar de indoor kitehal ga bezoeken het word nu wel erg koud, vind je niet? je zou trouwens nu ook wel kunnen op het oostvoornse meer maar ik heb alleen gezworen om als er een o in voor komt niet meer te gaan.
|
|
|
D@VE
|
Richard, ik blijf toch zo lang mogelijk door varen deze winter. De sessies zullen alleen wat korter worden, dus ik zie je wel weer BINNENKORT op het water, want je gaat gewoon mee!
|
|
|
ROBST3R
|
Indoor kitehal??????
|
|
|
D@VE
|
Ja man, net als met windsurfen alleen in een grotere hal en hoger geplaatste ventilatoren
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
yooo mofo's! Tom AKA Idefixe wil een nieuwjaars duik kite sessie doen gaan organiseren, dus moeten daar toch wel een stuk of wat van ons topic aanwezig zijn dunkt me. Hou even een schuin oog op DIT topic, en voor carpool opties hier bijbeunen. Ik heb er zin an!
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@H2H : Moguh dude, wat denk je van Old village vandaag?
Dude zie nu pas je post, was even een weekeindje weg... Zo te zien had ik het niet beter kunnen plannen, toch geen wind (prut wind uit de verkeerde richting )...
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
yooo mofo's! Tom AKA Idefixe wil een nieuwjaars duik kite sessie doen gaan organiseren, dus moeten daar toch wel een stuk of wat van ons topic aanwezig zijn dunkt me. Hou even een schuin oog op DIT topic, en voor carpool opties hier bijbeunen. Ik heb er zin an! Dude's ik ben er ook bij, tenminste als de omstandigheden het toelaten... Er kunnen met mij 3 man meerijden, het is dan wel wat krap maar het is wel te doen en gezellig...
|
|
|
D@VE
|
Bij mij kunnen er ook 3 man bij, dat zijn er al 6 in 2 wagens!!!!!!!! beter gaat het blazen DEZE ROTTERDAMPRUTSER IS ERBIJ
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ik had in het topic al gepost maar ik ben der bij!! Lijkt me gezellig.....................warme choco met rum en knallen maar!!
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
nou ik ga mn paarse kleurtje echt niet laten zien hoor, hoor lief je het ook vraagt
|
|
|
hijo del viento
|
nou ik ga mn paarse kleurtje echt niet laten zien hoor, hoor lief je het ook vraagt
Zit je nu al aande choco rum met de 1e kou in de lucht??
|
|
|
D@VE
|
Zit je nu al aande choco rum met de 1e kou in de lucht?? [/quote] Hijo del COLACAO CON RUM
|
|
|
d@ni
|
@ Sergi : Naamsverandering?? We hebben het niet getroffen zaterdag , was op zich wel goede wind, maar wel net uit de verkeerde richting. Volgend jaar beter, want volgend weekend ziet er vooralsnog ruk uit. yooo mofo's! Tom AKA Idefixe wil een nieuwjaars duik kite sessie doen gaan organiseren, dus moeten daar toch wel een stuk of wat van ons topic aanwezig zijn dunkt me. Hou even een schuin oog op DIT topic, en voor carpool opties hier bijbeunen. Ik heb er zin an! Ik zou graag mee gaan dudes maar dan zit ik helaas op Gran Canaria. Ik hou de nieuwjaars-kite-duik daar in m'n shorty ... Veel plezier iig.
|
|
|
R.B.
|
vindt het wel grappig maar kom op de jeugd (ben ik ook nog ) kan toch niet op 1 januari. Dan lig ik in een coma bij me oma op de bank.
|
|
|
hijo del viento
|
vindt het wel grappig maar kom op de jeugd (ben ik ook nog ) kan toch niet op 1 januari. Dan lig ik in een coma bij me oma op de bank. Tja dat is een keuze............Wil je ontnuchteren met oma op schoot en een lekker bordje warme griesmeel of wil je met een zooitje kitende lotgenoten lekker uitwaaien, vette oliebollen eten en na een heerlijke sessie een wel verdiende hot choco con rum naar binnen tikken!!
|
|
|
Mr the Emperor
|
Een nieuwjaarsessie lijkt mij mooi.... Wilde eigelijk ook iets dergelijks op Da Sluftah voorstellen. Maar..... Wijk aan Zee is ook prima natuurlijk. In mijn Nissan kan ik twee man extra kwijt. En anders maak ik gretig gebruik van de andere carpool-plaasten.
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Een nieuwjaarsessie lijkt mij mooi.... Wilde eigelijk ook iets dergelijks op Da Sluftah voorstellen. Maar..... Wijk aan Zee is ook prima natuurlijk. In mijn Nissan kan ik twee man extra kwijt. En anders maak ik gretig gebruik van de andere carpool-plaasten. Inderdaad..............gewoon op Slufter! We moeten toch in staat zijn zelf iets te organiseren?
|
|
|
|
Mriek
|
mriek je weet toch dat je ook met mij kan meerijden je had afgelopen zondag gewoon effe moeten bellen je hebt toen echt wat gemist! hetgeen wat ik nu mis is een dikke wind en droogpak dus moet ik zeggen dat ik denk dat ik aan mn winterslaap moet beginnen He Ries gezellig dat je d'r ook bij bent hier! Ja ik zal je de volgende keer zeker bellen. Maar zondag had ik niet eens door dat het waaide. Had niet gedacht dat ooit nog eens te zullen zeggen... Maarreh, droogpak is niet nodig, goede wetsuit kan prima en de wind komt vanzelf weer, dus ik sluit me aan bij Sergi! Nieuwjaarsduik per vlieger klinkt wel super. Nog effe kijken hoe de plannen voor de avond ervoor zich ontwikkelen. Is er dit jaar geen kerstman kiten trouwens?
|
|
|