Powerlock Systeem

-_Wouter87_-

Mei 26, 2004, 15:23:38
edit2Rapporteer  
Hey iedereen, zoals sommige misschien weten heb ik een cabrinha 2004 recon 12m, met "powerlock". en over dat laaste had ik een vraagje...

ik heb het geleerd zonder een powerlock.

graag zou ik het willen als een normale kite zonder al die poef paf  , teminste voor de eerste paar keer. lijkt me beetje lullig als ik bezig ben en hij lockt ineens... vandaar deze vraag

welke tang moet ik erop zetten als ik normaal zonder powerlock wil leren... jammergenoeg is me duits niet zo goed, dus die gozer probeerde het uiteleggen maar dat ging niet 100 %
marcelca

Antwoord #1 Mei 26, 2004, 16:03:07
edit2Rapporteer  
Als het goed is heb je een paar metale beugeltjes erbij gekregen, zodat je die beugeltjes kan vervangen...

die beugeltjes hebben verschillende vormen, als het goed is zit er 1 in , 1 tje lockt heel zwaar en gaat dus moeilijk los en 1 beugeltje daar glijd de lock op je depower gewoon doorheen dus dan kan die niet locken...

ik hoop dat je me uitleg begrijpt

grtz marcel
vipahdrivah
Gast
Antwoord #2 Mei 26, 2004, 16:20:57
edit2Rapporteer  
even de gebruiksaanwijzing lezen. misschien een idee?
drifter

Antwoord #3 Mei 26, 2004, 17:07:45
edit2Rapporteer  
Je hebt nu eenmaal een powerlock bar. Leer en dan gewoon meteen mee omgaan zou ik zeggen.
Het voordeel van de powerlock t.o.v. de normale powerloops(vaste lussen) is dat je heel makkelijk kunt uithaken.
Als je merkt dat je ineens vastzit, ben je echt zo los.

Ik heb wel een tip voor je. Stel je bar zo af dat je kite wat meer gepowered staat, dan is de kans kleiner dat je inhaakt. Als je hem op deze manier afstelt dan voel je ook wat meer druk op de bar.
Cabrinha heeft al niet veel druk (naish bijvoorbeeld wel) op de bar en zo wordt het alleen maar fijner.
-_Wouter87_-

Antwoord #4 Mei 28, 2004, 12:06:12
edit2Rapporteer  
patrick, waarom zo bijdehand. ik vraag om jullie mening, er staat in de gebruiksaanwijzing alleen hoe je ze moet vervangen. Ik vraag om de "profs" wat hun ervan vinden...

rory, idd, et zit erop, kan het beter maar meteen leren. hij staat nu op de semi-lock geloof ik. bedankt voor je commentaar
@rjen

Geen avatar

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #5 Mei 28, 2004, 13:29:32
edit2Rapporteer  
Iderdaad..............de powerlock staat af fabriek op semi-lock. Ik heb nu zelf de no-lock er ingezet want ik ben me een paar ker rot geschroken omdat hij gelockt was een sprong en dan wordt je full-power op het water gezet!!!!!!!!!

Maar voor het cruisen is het inderdaad wel erg lekker, binnenkort zal ik wel weer eens met de semi-lock gaan varen.

wouter27
Gast
Antwoord #6 Mei 28, 2004, 13:42:59
edit2Rapporteer  
helemaal mee eens.
vind het powerlock systeem super relax! miste dit er op mijn oude naish kite, ook het recon systeem is super... ;D ;D
Naish........what else???

Antwoord #7 Mei 28, 2004, 15:35:38
edit2Rapporteer  
Ik vind persoonlijk dubbel inhaken lekkerder!
Emiel

Antwoord #8 Mei 28, 2004, 16:25:06
edit2Rapporteer  
waarom eraf halen als je dik kan beulen met die sjit erop ;D ;D ;D
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.