Wat zit je nou bart??....met je ge-emmer over harry.....kap toch eens met dat gezeik, je krijgt gewoon na afloop van de les keurig een papiertje met de theorie.....welke lijn waar, enzovoorts!
Waar zit je nou...?
Thuis, wou je op de koffie komen?
Wat is je band met Harry, Moza dan kunnen we het zuiver houden?
Het valt me op dat je altijd bezig bent met het vuurtje te doven voor Harry.
Werk je soms voor hem?
Maar daar gaat het niet (alleen) over.
Hary krijgt veel commentaar maar lokt dat zelf uit en dan de vermoorde onschuld spelen.
Als ik op het water sta en er crashen
continu kites in mn buurt met die instructeurs van Harry op de achtergrond erbij dan kan ik niet anders constateren dat ze veel niet uitleggen.
Zoals niet starten als er iemand in de buurt is en bij gevaarlijk dichtbij anderen komen en de controle verliezen je kite loslaten.
Diezelfde mensen die les hebben gehad staan vervolgens zonder controle ingehaakt te starten bij stevige wind waarbij de kite steeds crasht, als je weet hoe druk Oostvoorne is dan weet je dat dat gevaarlijk is.
Leer ze de basics dan goed stelletje neppers.
Ik kreeg een week geleden al bijna een kite op mn dak van die marokkaan die bij Harry zit.
Zegt ie ik zeg toch sorry, sorry is niet genoeg als je mn oren eraf snijdt.
En een keer ok maar continu, keihard crashen en de bar vasthouden en het als instructeur niet corrigeren dan zit er iets fout in de instructie en dat begint met een instructie van de instructeurs.
En daar heb ik het onder andere over Moza.
Dat zijn feiten, die kan iedereen beamen.
Hier laat ik het bij, maar je moet wel een beetje onafhankelijker worden of is het toch wiens brood men eet wiens woord men spreekt?