globerider
Gast
|
He ik heb deze week ook een pw week en das inderdaad ook flik klote als je dan in al die forum's zie da ze weer lekker zijn weeste knalle. Maarje we hebben de avonde toch nog, gelukkig. :'(
|
|
|
|
Japairman
|
kiten is.....balen als je moet leren terwijl je ook kan kiten!
|
|
|
Joren
|
GVD...
met dit warme weer hoor ik in ut water te liggen man, jasper, kan je me niet komen ophalen ofzoo... ;D
|
|
|
Japairman
|
helaas mijn vrouw moet werken en ik dus koken opruimen luiers verschonen kinders in bad enz. enz. Laterz
|
|
|
Yannick
|
joren, ik had het vorige week ook! :'(. maar nu eindelijk vakantie ;D. enuuh. . . een medicijn? dat is er niet
|
|
|
Varcos
Gast
|
Ik moet ook werken, verhuizen en andere bullshit, kiten njente de nada noppes zwaar k.u.t. dus, leef al 2 wkn bij tl-licht, zie eruit of ik uit een werkkamp in siberie kom.. bagger :'(
|
|
|
PeeWee
|
Jongens er is meer in het leven als kiten ;D
Zoals lekker bikkelen op je mountainbike in de Alpen ;D
Tot over twee weken ;D ;D ;D
|
|
|
KiteKoe®t
|
eeehmz bikkelen op een bike? Nee hoor, grapje. Fietsgear erbij is me teveel geld helaas. Neem je wel je kitegear mee dan ?? Oh nee weinig te kiten in de alpen.
sorry, heb een virus..
Toch veel plezier in de alpen !
|
|
|
Marten
|
pee wee is volgens mij de enige die nog geen kitevirus heeft ;D
|
|
|
Japairman
|
peewee heeft waarschijnlijk een adrenaline virus : Lekker he.
|
|
|
Joren
|
doe mij maar een kitevirus hoor ;D
|
|
|
Japairman
|
spuit jouw adrenaline niet in het rond als je aan het kiten bent?
|
|
|
PeeWee
|
Ik zal het nog erger maken ik mag ook graag meer dan 2x de nationale snelheidslimiet doorbreken op mijn ducati. Maar ook die neem ik niet mee naar de Alpen. Eigenlijk heb ik gewoon een deathwish. Leven op het randje. Al zijn de ergste grillen er bij mij nu ook wel af 8)
Ik heb gewoon een snelheid/gevaarvirus denk ik ;D
|
|
|
Emiel
|
he wat vervelend ik heb 8 weken vakantie waarvan 5 er in terschelling doorgebracht gaan worden :'( :'( :'(
|
|
|
|
Japairman
|
ik heb met je te doen, emiel.
PeeWee ik denk dat we last hebben van dezelfde ziekte!
Gelukkig is dit vroeg bij mij geconstateerd zodat mijn motor op tijd wegging. Veels te gevaarlijk voor mij, elke keer over de grens willen is niet echt slim met een motor, wel kicke. Ik mis het wel hoor, motor rijden af en toe huur ik er een.
Heb een fijne en heftige vakantie peewee
|
|
|
lars
|
Ik ken het gevoel. Heb zelf ook een motor gehad. Het begint met een kleine wheelie. En dan voorzichting aan hoger en hoger. Dan komt de kneedown! Het einde is dan gewoon zoek. Je gaat de grens steeds verleggen! Het blijft wel kicke op zo'n motor scheuren.....
Ik mis het af en toe ook wel!
|
|
|
Jeks one
|
als je nou klaar bent met school en je gaat werken..... HEBBIE DAT ELKE DAG!!!...... dus wen er maar aan
|
|
|