|
Kevin
|
Klopt het idee lag al wat langer in onze planning de officiele relase van onze site zou 1 - Jan - 2009 worden maar we hadden wat problemen met servers dus is het wat later geworden.
Het idee is dus niet van hanglos afkomstig
|
|
|
sthr
|
Ik vind het een leuk idee en heb me aangemeld. Het zal allen nog wel ff duren voordat mn eerste dag erop staat +10gr eerder niet.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Dat is wel een leuk en handige site. Kun je later goed terug kijken hoe vaak je met welke kite gevaren hebt. Dus kun je bij de aanschaf van je nieuwe quiver ff terug kijken op je eigen history Natuurlijk kun je dat nu ook wel een beetje inschatten maar op die site kun je dan foto's en info erbij zetten
|
|
|
shannon89
Gast
|
jaaaa, hij is eindelijk online
ziet er netjes uit hoor!!! ik ben iig lid!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Begrijp ik dat kitehigh deze optie ook krijgt?
@Kevin het registreren werkt niet. Krijg steeds de foutmelding dat jet inloggen fout is gegaan.. die melding krijg ik ook als ik weer een nieuw wachtwoord aanvraag
|
|
|
Vinni
|
@HJ, heb je die code goed ingevuld, gaat namelijk ook op hoofdletters merk ik net.
Super leuk Kevin! Ik heb me direct geregistreerd. De site laad wel vrij traag.
Edit: nu laad hij wel goed. Ziet er echt heel strak uit! Mooi overzichtelijk, en het overzicht van je dagen is ook toppie!
|
|
|
Kevin
|
Begrijp ik dat kitehigh deze optie ook krijgt?
@Kevin het registreren werkt niet. Krijg steeds de foutmelding dat jet inloggen fout is gegaan.. die melding krijg ik ook als ik weer een nieuw wachtwoord aanvraag
Als het goed is is dit nu opgelost sorry voor t ongemakt stond een filter te streng
|
|
|
Kevin
|
Super leuk Kevin! Ik heb me direct geregistreerd. De site laad wel vrij traag.
Top ja site had effe last van een kleine aanpassing als goed is nu weer beter..
|
|
|
|
|
JorritPi
|
Ik heb mij ook ingeschreven, leuk idee. Alleen de dagen kloppen niet met de datums die er bij staan. Bij 8-1 staat bijvoorbeeld dat het maandag is.
|
|
|
pimpoldi
|
haha cool! ik was zoiets aan het doen in me agenda, alleen vergat het telkens! super idee!
|
|
|
Kevin
|
Ik heb mij ook ingeschreven, leuk idee. Alleen de dagen kloppen niet met de datums die er bij staan. Bij 8-1 staat bijvoorbeeld dat het maandag is. Klopt domme fout van ons maar nu goed ben nog effe met taal scriptje bezig dus komt straks ook in t nederlands
|
|
|
|
Morres
|
Done, leuk!
|
|
|
Micky
|
Top idee... Sessie 1 staat erop....
|
|
|
JO'Neill
|
Cool! Ook even aangemeld
|
|
|
Kevin
|
Top idee... Sessie 1 staat erop.... Ik zag het ja mooi foto ook
|
|
|
Micky
|
Top idee... Sessie 1 staat erop.... Ik zag het ja mooi foto ook At your service.... Zaterdag en zondag ziet er wel aardig uit met WK 3/4.... Nu nog iemand die heel "stoer" durft te filmen op een sleetje achter mij aan.....
|
|
|
Liflaf
|
Ik heb er ook een blogje aan gewijd.
|
|
|
Kevin
|
Ik heb er ook een blogje aan gewijd.
Vet
|
|
|
pimpoldi
|
hoe voeg je die foto's toe ??
al gevonden!
|
|
|
Kevin
|
hoe voeg je die foto's toe ??
Je gaat naar mijn kitedays Dan zie je achter je kiteday dit staan: Daarop klikken en de rest volgt vanzelf
|
|
|