even voorstellen!

bluebit

Juni 24, 2012, 22:26:31
edit2Rapporteer  
Hi, ik kijk inmiddels al een tijdje op het forum en zal me toch even voorstellen: Paul, uit Nijmegen. Sinds vorig jaar druk met kitesurfen, met name in portugal, maar sinds dit jaar mijn eigen kitegear gekocht (rrd passion 11 meter met brunotti onyx bordje)  en ook regelmatig op strand horst te vinden.

In portugal is de kite community veel kleiner en ook erg hecht, de zaken die ik hier af en toe op strand horst zie, had ik nog niet eerder gezien.Ik ben blij om te zien dat hier op het forum iedereen ook zo verantwoordelijk met de sport omgaat. Het is een geweldige sport en een goede cursus is zijn geld dubbel en dwars waard. Ik heb het geluk gehad dat ik in portugal wat iko trainers ken die me elke vakantie meenamen naar de mooie rustige spots en daar onder begeleiding lieten kiten. Het is net als met autorijden: zorg er voor dat je je eerste eigen meters, na het volgen van een cursus, op verantwoordelijke manier maakt.
Anyway, te gekke sport! Hopelijk tot snel op het water!
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1 Juni 24, 2012, 22:35:09
edit2Rapporteer  
Welkom!

Het lijkt er dit seizoen op of de community steeds minder hecht wordt, met als dieptepunt die gewonde Duitser op Mirns.

In ieder geval goede opmerkingen m.b.t. beginners!

Overigens geografisch gezien zit je niet heel gunstig voor deze sport.
een maat van me kite ook en komt daar ook vandaan! Wink
YJ

Logs: 0 | 106 uur
Antwoord #2 Juni 24, 2012, 23:40:46
edit2Rapporteer  
Welkom Smiley

Goede kijk heb je er op in ieder geval, kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen denk ik.
Flinty

Antwoord #3 Juni 25, 2012, 08:50:29
edit2Rapporteer  
Een cursus in zijn geld zeker dubbel en dwars waard als je iets met de sport hebt... Mensen die het zonder proberen zijn over t algemeen ook veel langer bezig om zich de sport eigen te maken... dus uiteindelijk zijn ze dan minder handig bezig..

Helaas zie je in Nederland steeds vaker dat met hardere wind les wordt gegeven wat niet ten goede komt aan het beeld van de beginnende kiter dat het een extreme sport is. Daarmee is voorzichtigheid dus erg belangrijk!

En uiteraard WELKOM! Je weet wel waar je aan begint he... dag in dag uit gebiologeerd door de weer/wind berichten ;-) Have fun kerel!
bluebit

Antwoord #4 Juni 25, 2012, 09:43:17
edit2Rapporteer  
pffffff, hou op hou op....ik werk ook nog in eindhoven dus ik zit doorgaans echt in de verkeerde regio voor het kiten. Desondanks rij ik toch regelmatig om 1700 uur door naar Horst (pakweg anderhalf uur rijden) om toch nog even te kiten.

zoals men zegt: the worst day of kiting is still better than the best day at the office
Flinty

Antwoord #5 Juni 25, 2012, 10:02:09
edit2Rapporteer  
Zeker waar hehe Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.