Straight edge
|
Geeft alleen geen prijs door erg jammer
|
|
|
Gehaktdag
|
Leuke actie al staat de info er nog niet volledig op. Alweer 2,5jaar geleden sinds de laatste actie van Best met golden en silver tickets.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Prijzen staan onder TERMS, en gaan per kitemaat range. Hoe groter de kite, hoe groter de korting mits je een vergelijkbare maat terug koopt
|
|
|
|
Gehaktdag
|
Waar dan? Ik snap er geen kloten van
|
|
|
Big Vin
|
Staat een tabelletje bij, is niet zo ingewikkeld hoor
|
|
|
Straight edge
|
6-9 meter 430 € 550 € 10-12 meter 460 € 600 € 13-15 meter 520 € 670 €
Zijn inruil prijzen met bar en zonder.
|
|
|
Gehaktdag
|
Zo, ja het nog vroeg, zondag en heb nog geen koffie op
|
|
|
|
pewpew
|
wow dit klinkt goed. Had een best waroo 13 m gekocht tijdje terug voor 150 piekies.
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik gok dat je die korting ook wel krijgt als je niets hebt in te ruilen..
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Een best Cabo v2 9m met redline bar kost €1548,- Bij inruil complete 9m kite dus -€550,- = €998,- Oftewel 38% korting. Niet verkeerd. Ik denk dat je een dergelijke korting op nieuw seizoen spul weinig elders zult krijgen
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zal ik mijn oude 14m met bar eens inruilen voor een nieuwe TS 15m. Klinkt verleidelijk.
|
|
|
Gehaktdag
|
Een best Cabo v2 9m met redline bar kost €1548,- Bij inruil complete 9m kite dus -€550,- = €998,- Oftewel 38% korting. Niet verkeerd. Ik denk dat je een dergelijke korting op nieuw seizoen spul weinig elders zult krijgen Dat is natuurlijk niet helemaal waar, wellicht is je oude kite op marktplaats ook nog een paar 100 waard.
|
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
Je zal idd niet zomaar 38% korting krijg op elk willekeurig merk, maar gezien ze deze actie nu hebben lijkt het me niet dat ze je de deur wijzen als je niets hebt in te ruilen.. ze gaan je inruil kite echt niet zelf op marktplaats zetten. Overigens, een 2013 cabo 9m KO zag ik op kingofwatersports voor 466 euro (gratis verzending). Met bar is ie wel 310 euro duurder, dat gaat dan weer nergens over... Maargoed, het is zeker geen verkeerde actie en gezien de reacties hier doet ie precies wat ie moet doen Kan Best nog even hun voorraad opmaken voor ze met de 2015 spullen komen.
|
|
|
jleeuw
Geen avatar
|
Ik had alles ingevoerd tbv maar kon niet dire t iets uitprinten. Heb wel adres moeten opgeven, of ik nu die voucher dan per post ga ontvangen en wanneer? Na invoeren ook maar 7 dagen geldig. Er staat trouwens niet duidelijk of je die korting van gelijkwaardige kitemaat incl inruil bar ook alleen krijgt als je kite MET bar dus terug koop. Voor oude bar krijg je 120 euro, maar ik heb genoeg barren. ingeleverde kitespullen gaan gerecycled worden, dus denk niet naar een armer land met water, wel jammer maar wellicht veilger. Ik had oude c kite willen inleveren welke nog in schuur lag. Maar goed eerst die voucher, anderen ook niet kunne printen direct?
|
|
|
P e t e r
Logs: 0 | 145 uur
|
Hey bedankt voor de tip! vaarde met 2008 waroo's die ik zojuist bij telstar heb ingerolen voor 2 best ts kites met barretje dus dat is Best gelopen..
|
|
|
|
|
Morres
|
de topicstarter is commercieel, heeft zelfde topic geopend op hanglos. Martijn van Deth is de naam, google maar dan snap je het wel, snap niet dat de admins hier nog slapen.
|
|
|
stijlie
Geen avatar
|
Ik kan de actie bevestigen. Ik heb twee kites gekocht bij kater. Afhankelijk van de maat krijg je een vast bedrag. Voor de bar ook. Voor mij was dit 550 en 600. Het maakt niet uit in welke staat je kite is. Best heeft mij een email gestuurd en bevestigd dat deze kapot mag zijn.
Ps. Ik jeb nog een gescheurde gaastra spyder met bar oftewel 600 korting (12m). Mocht er iemand interesse hebben. Locatie purmerend
|
|
|
|
jleeuw
Geen avatar
|
Maar voor die inruil prijs met bar, voor 9m is dat dus 550, krijg je die korting ook bij aankoop 2014 best kite zonder bar? Of dan dus 430 euro omdat je geen bar neemt bij die 2014 kite. welke kites heb je gekocht bij kater, hebben ze nog genoeg?
|
|
|