KiteKoe®t
|
ha Joost!
Waar wil je kiten dan op fietsafstand? In de buurt van utrecht zit niet zoveel toch waar je kunt kiten?
Ik denk dat Horst de dichtstbijzijnde echte spot is.. (vrijwel altijd vlagerig)
Succes, Koert
|
|
|
Joost
|
Ja misschien een of andere plas die ik niet ken. Secret spot?! maybe. Ach je blijft hopen he.
|
|
|
KiteKoe®t
|
Hmmm, loosdrechtse plassen, reeuwijkse plassen.. Hoe het zit met of het wel of niet mag weet ik niet. Is ook eigenlijk te ver om te fietsen denk ik..
|
|
|
Joost
|
Ja is wel te ver. Blijf maar bij Oostvoorne en de rest van zeeland. ;D
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
beste joost ik woon in hilversum als je mee wilt naar oostvoormne of slufter dan kan je mee rijden. vaar zelf ook in de zomer veel muiderberg
|
|
|
Joost
|
Het is geen probleem om naar slufter te gaan of oostvoorne aangezien ik bij mijn ouders in tiel een auto heb staan. Alleen in tiel dus en niet in utrecht. En dit is meer voor als ik om 1 uur klaar ben in utrecht met college dat ik dan nog kan surfen. Maar dat is alleen mogelijk als je aan de kust woont waarschijnlijk. In iedergeval bedankt voor het aanbod. En nog even over de watersportvereniging lijkt mij wel lachuh om een plaats te hebben om andere kiters hier in utrecht te ontmoeten.
|
|
|
john leslie
|
He
Ik studeer en woon ook in utrecht!! heb alleen geen auto en dus moet ik ook altijd naar tilburg om daar een auto te halen of met een maat vanuit tilburg te gaan!!
Ben ook op zoek naar gasten die vanuit utrecht met een auto naar de kust gaan waar ik mee mee zou kunnen rijden!! Dus als iemand een plekkie over heeft?????
mzzls
|
|
|
niels
|
rij zelf vaak naar horst (als het niet te koud is). zomers zit ik op een kemping in nunspeet aan het veluwemeer (aan het water dus). maar voor de rest van het jaar is het wel aardig om met andere te gaan.
en zo'n vereniging lijkt mij wel wat.
|
|
|
Harrie
Gast
|
Ik zoek ook een Camping in Nunspeet,
welke is beter voor het kiten?? De hooghe bijsschel of badhoophuizen??
Harrie
|
|
|
niels
|
badhoophuizen heeft meer strand maar de hoghe bijsschel is een wat mooiere camping en heeft een zwembad
ik zelf sta op de hoghe bijsschel
moet je gewoon een keer gaan kijken
groeten niels
|
|
|
Paul
|
hahaha het watersportverbond is in utrecht gevestigd.... maar dat zoek je natuurlijk niet. Wellicht kunnen ze je wel helpen. Zij vertegenwoordigen 500 verenigingen http://www.watersportverbond.nl/Watersportverbond Postbus 85393 3508 AJ Utrecht Tel.: 030-6566550
|
|
|
Joost
|
haha is een oud topic maar wist niet dat het dat was. In iedergeval bedankt Paul.
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
tja bij de weide blik wil ik het ook wel eens proberen of lossdrechtse plassen zie er nooit iemand je kan wel opstappen bij het witte strandje. en als je in utrecht woon kan je beter naar muiderberg ben je zo
|
|
|