Moza
|
Ziet er wel kicke uit ook leuk gefilmd....dat riet hoeft meer gesnoeid te worden iig.....ik heb ook wel eens gezocht naar zo'n slootje bij mij in de buurt.
Je moet alleen uitkijken dat je lijn niet ergens gript en dat jij lekker stevig vasthoud want dan lig je zo met je bolletje tussen de beschoeing....
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
Ha ha ha te bruut top actie heb er veel aan gedacht maar nooit gedaan. ???
|
|
|
jumpertje
Gast
|
jah cker stilo rick moek cker ook een keer doen heftige shit mensuhh gr wes
|
|
|
Rickie
|
Het is inderdaad goed oppassen geblazen bij deze nieuwe tak van sport!
Het water was nog wel erg koud, vorige week kon je er nog op staan.
bij de laatste run klokte ik Rik op 80km/u, dat haal je met kiten niet!!
|
|
|
KiteDemon
|
Wahaa....te bruut dudes .^
Jullie brengen ons op ideeen voor de windstille dagen. Van de zomer maar de polder onveilig maken. 8)
|
|
|
kite addict
|
haha... te gek filmpje! Goed idee voor windstille dagen. Alleen oppassen voor lantaarnpalen en verkeersborden langs de sloot ;-)
|
|
|
slufterhufters.com
|
leuk en bruut, maar zondag was er plenty wind aan de kust, overpowered met de 16m....
|
|
|
Arthur
Gast
|
Fette sjit guys ! 8)
|
|
|
Ricardo
|
Haha Nederland Polderland!!
|
|
|
Buur
|
Zwaar vet, jammer dat je niet kan springen, maar als nog zwaar vet
|
|
|
Jappy
|
Cool man, dit is echt vette shit. 8)
|
|
|
johan
|
Mooi he dat noord holland Volgens mij herken ik Alkmaar op de achtergrond.
|
|
|
Emiel
|
gaaf gasten!!! %proost%
|
|
|
Joost
|
Vette shit maar HKU server? Wie komt van de hku ME ME. Wil de volgende keer wel mee ghehe met mijn jamie pro achter de auto. 8)
|
|
|
Steph
|
Hahaha heftig mannen! Erg komisch, zo'n boarder die ligt te wachten in pak tussen het riet in de sloot
|
|
|
Rickie
|
Hey johan!
Dit was inderdaad bij alkmaar, net van de ringweg af aan de zuidkant. woon je ook in alkmaar?
|
|
|
Pitbul
Gast
|
Heel strak lijkt me ook leuk om te doen. Nieuwe trend is in aan komst haha. ???
groeten Ben
|
|
|
Ondabeach
|
hahaha te ziek voor woorden. Ik heb in een deuk gelegen. Helemaal gaaf gasten!
|
|
|
Jurrien
|
echt wel vet 8) @#$ 8) @#$ wouden wij laatst ook doen konden alleen geen auto met chauffeur vinden
|
|
|
sjim
Gast
|
Weet iemand zo'n goede plek te vinden rond Utrecht / Nieuwegein / Breukelen?
- brede sloot - redelijk schoon water - geen bomen of hoge obstakels - redelijk rustige weg
Lijkt niet echt makkelijk te vinden. HELP!
|
|
|
NIELZZZZ
|
goeie shit mensen!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb hier ook al gekeken maar nergens kom je met de auto maar we gaan het misschien proberen met de crosmotor
|
|
|
Rickie
|
Hé Frtisie!
Ik denk niet dat je achter een crossmotor in plané komt. We moesten met de auto al behoorlijk hard optrekken! En dat was dan met een volvo 850 T5 met 260pk! Ik denk niet dat een crossmotor genoeg vermogen heeft voor dit doel, maar je kan het natuurlijk altijd proberen!! Het is wel gaaf als er geen wind is.
We moeten nog een rek in elkaar lassen zodat we het touw hoger op/in de auto kunnen monteren. Dan kan je ook fietsers en paaltjes en dergelijke inhalen.
Nu nog ergens een dranghek confisqueren en in de sloot pleuren. Kunnen we nog railen ook! @#$ @#$
|
|
|
JTP_Joost
|
ziet er goed uit gasten!!! intro is vet gedaan ook!!!!!! nu maar hopen dat het touw niet achter een paaltje blijft hangen!! hehe
|
|
|
Rutger II
|
Whaha '' zodat we ook over fietsers kunne '' 8)
Overigens denk ik dat je met een crosser best een wakeboarden kan trekken, minimaal 125cc natuurlijk %proost%
|
|
|