Problems op de site

~Arjan
Founding Father

November 07, 2005, 20:27:29
edit2Rapporteer  
Helaas helaas mensen,

We hebben toch nog problems op de site. De database laat het soms afweten, we hebben nog geen avatars terug, foto's op het forum werken nog niet, de gallery ging toch weer stuk en zo nog wat dingen en dangen.

Ik hoop dat het snel opgelost is.

Arjan
mvlg

Antwoord #1 November 07, 2005, 20:29:11
edit2Rapporteer  
Succes met het oplossen

Graag me toch af op wat voor hardware en verbinding de site draait. Puur nieuwgierigheid Smiley
slufterhufters.com

Antwoord #2 November 07, 2005, 20:30:18
edit2Rapporteer  
Hij heeft de server van Ben overgenomen....
larssmits
Gast
Antwoord #3 November 07, 2005, 20:30:38
edit2Rapporteer  
mijn avatar doet het wel  (hangloose_kitesmiley)
Marin

Antwoord #4 November 07, 2005, 20:36:50
edit2Rapporteer  
Hey Arjan,

Hopelijk lukt het je om het allemaal onder controle te krijgen...

Ben je er ook van op de hoogte dat in het condoleance gedeelte voor Jorrit Wiersma opnieuw is gestart.... Alle eerdere condoleances zijn verdwenen... Wie weet staan ze nog op een secret spot op de server en kan je ze nog terug halen?!?!

Veel succes!!

Marin
~Arjan
Founding Father

Antwoord #5 November 07, 2005, 21:07:27
edit2Rapporteer  
Sjongejonge alle mensen nog aan toe. Wat is dit? Gelukkig 2x reservekopieën gemaakt vandaag!

Ik zal ze er gelijk weer bij zetten. Update: gedaan.

Thx.
Marin

Antwoord #6 November 07, 2005, 21:12:59
edit2Rapporteer  
Heel verstandig van die kopieen!! Ik had al wel een vermoeden dat je zoiets zou hebben gedaan met in het achterhoofd de systeem wissel!
Gelukkig kun je ze nog terugzetten!

Keep up the good work in these dark days!

Groetjes Marin
~Arjan
Founding Father

Antwoord #7 November 07, 2005, 21:43:08
edit2Rapporteer  
Ineens kwamen er oude koeien(berichten zonder verwijzing) uit de sloot van een oud forumboard. Die maar even verwijderd samen met Koert. Hopenlijk weer een stapje dichterbij de perfect draaiende site.
Airlust

Antwoord #8 November 07, 2005, 22:32:11
edit2Rapporteer  
He mischien ben ik gek maar net zag ik iets anders staan bij ongeluk ijmuiden, iets over Marcel en dat t zo kort achter elkaar is ofzo. Kan dat??
-bjorn-
Gast
Antwoord #9 November 08, 2005, 19:23:13
edit2Rapporteer  
Eay ik weet niet of dit mijn probleem is of gewoon een probleem op het hele forum maar als er ergens een foto word gepost staat er bij grootte :0 kb en als ik heb open komt er niks  (huilen_kitesmiley) dat is natuurlijk jammer Hopelijk word dit snel gefixt
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.