ledengroep aangepast: RE

®obbe®t

Juni 22, 2006, 02:39:44
edit2Rapporteer  
jammer dat dit onderwerp al was gesloten:
http://www.kitehigh.nl/yabbse/index.php?board=2;action=display;threadid=17224

is het namelijk niet ook een idee om zolang kitehigh member, full kitehigh member en de guru te hanteren aan hoelang iemand al bij dit forum hoort.

heb je ook geen gezeik meer met onodige posts, en mensen die alleen nuttige dingen zeggen maar nooit zoveel posten omdat het dan onnodig zou zijn, gaan vaak ook heel lang al mee, en zo komt soms ook hun naam wel toe aan zo'n status.

ciao robbert
michiel v geel

Antwoord #1 Juni 22, 2006, 03:50:19
edit2Rapporteer  
en als iemand nou 2maanden lid is en heel veel toe te voegen heeft aan dit forum?
litewave

Antwoord #2 Juni 22, 2006, 03:53:54
edit2Rapporteer  
Lekker belangrijk die "status", skippen die sterren
Maurits

Antwoord #3 Juni 22, 2006, 03:56:35
edit2Rapporteer  
Precies! Het viel me ook al op dat er veel gozers zijn die erg veel "onzin" posten om de sterren maar te krijgen. Goed werk dus!
Bart13

Geen avatar

Antwoord #4 Juni 22, 2006, 04:01:05
edit2Rapporteer  
ja dat wou ik ook ff zeggen frits!

grtz maaaaaaaaaaat'n
Passie

Antwoord #5 Juni 22, 2006, 04:10:31
edit2Rapporteer  
Ik postte in het begin ook ontzettend veel. en echt onzin. nu soms een geintje, en voorderest serieus antwoord. Alleen in kitelounge staan ook wle veel relaxte dingen om op te reageren. Beetje lachen kan niet kwaad.  Maar daar ga ik nu mee stoppen. Ik krijg nou ook een beetje 't gevoel dat sommige mensen heel veel posten, En dat altijd dezelfde zijn. Ik hoor er zelf ook bij. Maar ga er mee kappen. gewoon reageren, wanneer iets gevraagd wordt en soms een geintje. . wat boeien die sterren eigenlijk. Gaat toch gewoon om of je het leuk vind. Misschien kunnen moderators pm sturen naar de mensen die daar mee bezig zijn ( zou ook best naar mij kunnen) dat zou een hoop helpen

amen
®obbe®t

Antwoord #6 Juni 22, 2006, 04:59:30
edit2Rapporteer  
en als iemand nou 2maanden lid is en heel veel toe te voegen heeft aan dit forum?

hehe, het duurt ook geen jaren om naar een hogere status te komen:P maar zo stoppen de noobs die graag een sterretje extra willen wel met onzin post, en een geintje kan altijd doe ik ook, maar doe het met mate

amen robbert
Aurel

Antwoord #7 Juni 22, 2006, 06:09:46
edit2Rapporteer  
Je status op kitehigh heeft toch niks te maken met je status op het water??? Je hebt helemaal niks aan die sterretjes!!! (dit betekent niet dat ik als "kitehigh member" super goed kan kiten, ik zit nog een beetje te klooien maar dit is mijn mening). Een hoop leden zijn veel meer bezig met computeren dan met kiten zo te zien...
Roderick

Geen avatar

Antwoord #8 Juni 22, 2006, 06:15:15
edit2Rapporteer  
Tsja, ik dacht laat ik ook ff iets posten Smiley
Snowman

Antwoord #9 Juni 22, 2006, 15:17:25
edit2Rapporteer  
Voorstel Kite Real Status Index (Kite RSI)

Bereken sterretjes aantal als volgt:  aantal versleten kites vermenigvuldigd met aantal verschillende boards wat je ooit gehad hebt (of nog hebt) en dat gedeeld door je leeftijd en dat allemaal maal 10

Voorbeeld van mijzelf  (ja ik ben oud en kan nog niks) wordt dan: ((0*1)/39) * 10  = 0

Ok roep maar !!

Maurits

Antwoord #10 Juni 22, 2006, 15:46:27
edit2Rapporteer  
Neej, zo krijg je juist een te erg status verschil, Dan wordt het een btj pro's tegen de noobs.
Snowman

Antwoord #11 Juni 22, 2006, 16:02:43
edit2Rapporteer  
Citaat
Dan wordt het een btj pro's tegen de noobs
Bekijk het positief: het wordt dan pro's voor de noobs !!!

Ben ook gewoon erg nieuwsgierig naar de uitkomsten !!!
Wat is die van jouw bijv. ???
Maurits

Antwoord #12 Juni 22, 2006, 16:08:26
edit2Rapporteer  
Okj als je het zo graag wilt weten:

Ik heb verschillende zelfbouw boards gehad, wel eens waar niet door mijzelf gebouwt. 1 board altijd al gehad: RRD xx 135 bij 38

Allemaal peter lynn kites:
Phantom 18 gaat weg, krijg hiervoor een Flysurfer Speed 10 dit wordt mijn low end kite.
Venom 13, in pricipe overlapt hij met de speed 10, maar houd m nog even ivm het beter presteren in vlagerige winden.
Bomba 10.5 high end kite

O jah, ik kite nog niet zo vreselijk lang, 2 jaartjes, maar ik ga niet zo vreselijk vaak ivm school en stage/werk etc. Heb dan alleen vaak tijd in het weekend, en ja dan moet het ook nog eens waaien. Leeftijd 20 jaar. Verzin hier dan maar eens een forumule voor  loser
Snowman

Antwoord #13 Juni 22, 2006, 16:24:00
edit2Rapporteer  
Citaat
Verzin hier dan maar eens een forumule voor 

Formule staat 3 posts hierboven. Gewoon zelf tellen en invullen zo moeilijk is het toch niet !!
rEwd

Antwoord #14 Juni 22, 2006, 16:57:25
edit2Rapporteer  
status? Je zit hier toch voor de gezelligheid? Voor de nuttige info?
Maurits

Antwoord #15 Juni 22, 2006, 17:04:47
edit2Rapporteer  
We vergeten dat status verhaal en de hele zooi der om heen. Ik zit hier gewoon voor de gezelligheid, info, meetings en mensen leren kennen, discussieren etc.
Snowman

Antwoord #16 Juni 22, 2006, 17:34:00
edit2Rapporteer  
Hhmmm... jammer dat mijn geniale Status Index al zo snel naar de prullenbak verwezen wordt....

Had verwacht dat de gemiddelde kiter dit soort cijfertjes wel als gezellige info zou beschouwen waardoor je de mensen weer net iets beter leert kennen ipv als bron van nieuwe discussie Huh

aap
Gast
Antwoord #17 Juni 22, 2006, 17:47:21
edit2Rapporteer  
yep dit bedoelen ze nu dit gaat ook weer nergens over  schater
niels

Antwoord #18 Juni 22, 2006, 18:02:00
edit2Rapporteer  
zit hier nu al 3 jaar en bekijk alles elke dag even of er nog iets nieuws is
als ik wat nuttigs toe te voegen heb doe ik dat maar meestal lees ik alleen maar
en zie hoeveel sterren ik nu heb
ik sta liever op het water en dat zie je dus ook aan mijn sterren
ofwel: mensen met veel sterren in korte tijd staan wijnig op het water en lullen teveel

gr niels
Merc
Gast
Antwoord #19 Juni 22, 2006, 19:37:31
edit2Rapporteer  
zit hier nu al 3 jaar en bekijk alles elke dag even of er nog iets nieuws is
als ik wat nuttigs toe te voegen heb doe ik dat maar meestal lees ik alleen maar
en zie hoeveel sterren ik nu heb
ik sta liever op het water en dat zie je dus ook aan mijn sterren
ofwel: mensen met veel sterren in korte tijd staan wijnig op het water en lullen teveel

gr niels

Ha ha , daar zit wat in!!!
Maurits

Antwoord #20 Juni 22, 2006, 21:30:30
edit2Rapporteer  
Ik denk dat je het gene wat snowman wil juist leuk is voor het NL-riders gedeelte, als dat ooit weer een keer online komt....
gerco

Antwoord #21 Juni 22, 2006, 23:45:19
edit2Rapporteer  
sommigen geraken nu eenmaal niet zo vaak op het water.
Dan moet je honger toch een beetje stillen met forums als deze Smiley

Die sterren doen er toch helemaal niet toe
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.