Idefixe
|
kan er iemand ff wat wind regelen?
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ja en snel want anders vreet ik mijn plank op van frustratie
|
|
|
martimor
|
heb één geregeld, maar denk niet dat je m in leleystad ruikt
|
|
|
VincentC
|
Waar was iedereen vorige week woensdag nou?
|
|
|
Vinni
|
Horst
|
|
|
LF Ruud
|
Stond je helemaal alleen op de spot Vincent
|
|
|
VincentC
|
Stond je helemaal alleen op de spot Vincent Nee was met Alex, Robert & Scott op Enkhuizen, was heerlijk, maar vroeg me wel af waarom er verder niemand was..
|
|
|
Goonie
|
Donderdag misschien.... hmmm hoop dat die metertjes nog wat omhoog gaan...
|
|
|
LF Ruud
|
Grrrrrrrrrrrrr waar blijft die bak met wind nou heb zin in een beul sessie
|
|
|
Baksteen
|
Is het al veilig om voor een beginner het water op te gaan? Zal nog vaak in het water liggen en veiligheid voor alles, wil niet onderkoeld raken. Ik heb een simpel 5 mm wetsuit. Ik kan namelijk echt niet meer wachten..
|
|
|
Idefixe
|
Een 5 mm wetsuit is best wel aan de dikke kant. Tot de aanschaf van mijn droogpakkie vaarde ik daar de hele winter mee door. Het is niet alleen de kleding die je aan hebt maar ook de spot waar je gaat kiten en wat jouw algehele conditie is die bepalend is of het ( ten opzichte van de temperatuur) veilig is om het water op te gaan. Diep water (o.a. zeewater) blijft veel langer koud. In ondiep water kun je in geval van ellende gewoon naar de kant lopen en dat scheelt toch al snel heel veel. Heb je een goede algehele conditie en zit je op een locatie waar je goed kunt staan is het m.i. ( voor de temperatuur ) goed te doen om nu het water op te gaan. Er zijn al vele topics geschreven over het kitesurfen in de kou. FF zoeken en gebruik de tips.
Ps : je zit in het topic "Mirns wie gaat er kiten" . We geven hier de diverse "plaatselijke topics" veel vrijheid om te posten maar je kunt voor een vraag als deze beter even een nieuw topic aanmaken ( of een oud topic "kitesurfen met lage temp." omhoog halen. Zo houden we het een beetje overzichtelijk.
|
|
|
Baksteen
|
Thnx Idefixe! Vindt het tof dat je zoveel weet. Ik dacht ik post mijn vraag hier omdat ik alleen op Mirns kite en het forum niet wou vervuilen met mijn vraag. Ik hoop echt dat ik zaterdag naar Mirns toe kan gaan en dat het niet te koud is.
|
|
|
Blaze 520
|
Eind deze week lijkt het goed, eindelijk weer..
Groet Mark
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Donderdag middag present als de woei zo bljftt als hij op dit moment is voorspelt..en zaterdag ook present...eindelijk
|
|
|
Marko
|
Gaat het eindelijk gebeuren de 4rde sessie van dit jaar!! Zaterdag!!
|
|
|
S.K
Geen avatar
|
Mirns of workum? gezien de windrichting is Workum ook een goede optie lijkt me! Gaan er nog mensen naar workum vrijdagmiddag of zaterdag (vroeg in de ochtend)?
Mirns is altijd wel iemand...;-)
|
|
|
Idefixe
|
donderdag en vrijdagmiddag driect na m'n werk de auto in (moet tot 15.15 werken ) maar het is zomertijd dus tot 20.00 uur is het nog licht . Zaterdag als alles meezit een ouderwetse Mirnsdag ( ik vanmiddag maar ff m'n tentje opzoeken )
|
|
|
KappuhH
|
Zaterdag bin ich dabei!
|
|
|
Gj
|
donderdag / vrijdag / zaterdag kom maar op
|
|
|
Kevin
|
Hmm donderdag kiten maar waar voorspellingen zij niet optimaal.......
|
|
|
Idefixe
|
ppppffffff (zucht van verlichting) autootje weer een nieuwe APK : totaal kosten ( incl 2 "nieuwe" achterbandjes) € 118,- Tot morgenmiddag
|
|
|
|
Gj
|
donderdag windkracht 5/6 rij vanuit groningen heb nog 1 plek vrij1
|
|
|