FlyingHigh
|
Ik ben zo rond 11 uur op Schell.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
gvd ben ik dan de enige die de belastingkist vult werken met jullie luie donder
|
|
|
surf
Geen avatar
|
Dat doe ik ook. Maar vanaf 13.30-22.00. Dus dat met die kist..komt goed hoor!
|
|
|
TBK
|
gvd ben ik dan de enige die de belastingkist vult werken met jullie luie donder Wat hoor ik Hans, weer lekker geparfumeerd klussie gehad. Lekker tot je middel in de sch-t gestaan !
|
|
|
FlyingHigh
|
Jeetje....wie zat er hier vorige week nog met zijn reet op het spaanse strand? Oooja onze aller Be(u)n Saunders!! En maar klagennnnn. Alweer lekker aan de bak Beun? Anders neem je morgen gewoon een snipperdagje op joh. Die pot van jou moet nu zo langzamerhand toch wel een keer vol zitten
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
gvd ben ik dan de enige die de belastingkist vult werken met jullie luie donder Ik was aan het werk Hans. Jij wilt zo graag met je muiltjes in de faecaliën staan en niet kiten. Je hebt echt niks gemist hoor. Er was alleen maar wind en zon. Niks bijzonders Paar mooie loop sprongen John, niks gebroken ???? Jezus Ries, ik denk ik ga eens een frontroll kiteloop proberen. Nou die heb ik dus 3x geprobeerd en 3x op een zeer vreemde manier geland. Volgens mij moet ie niet zo. Heb je toch ook weleens, dat je in de lucht hangt, op de terugweg naar beneden bent en dan op ongeveer 3 meter hoogte gewoon denkt: 'Sh*t, die kite krijg ik niet meer op 12 uur en ik hang nog ondersteboven, wat nu'. Nou dat heb ik vandaag dus 3x gehad. Ach ja, kin op de borst en bidden op een goede afloop. Ach, het blijft leuk. Wat een topdaggie vandaag he, vooral in de middag. Na vijven nam de wind iets af en was het eigenlijk ook wel een beetje over. Rond zevenen was ik ook helemaal af. Bijna 5 uur gevaren en gesprongen. Papa gaat zo lekker een douchie pakken en gaat in zijn kribje liggen denken aan deze mooie dag. Morgen maar weer eens de schatkist vullen voor ome Hansie.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ben blij voor je john dat je het zo leuk gehad hebt zat tot m'n oksels onder de stront lekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ker is leuker als kiten JIHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ik meur als de pleuris aankomende donderdag kan ik zeker na het werk zet gewoon m'n telefoon op stil verzuipen ze maar in de shit
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Je praat erover alsof je een strontfetisch hebt Hans. Vind het nu toch wel eng als je die wc komt doen bij me thuis.
|
|
|
FlyingHigh
|
Hoor het alweer, die Hans vermaakt zich ook super zonder ons John.
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Kan morgen niet... helaas, ziet er er iig lekker uit voor iedereen die wel tijd heeft: KNMI zegt voor de dinsdag: WIND: WESTELIJK. LANDINWAARTS 8-14 KN, SPOEDIG 12-18 KN. LANGS DE WESTKUST EN BOVEN HET IJSSELMEER 18-24 KN, IN HET WESTELIJK WADDENGEBIED IN DE OCHTEND 24-30 KN. UITSCHIETERS VOORAL IN DE KUSTGEBIEDEN 10 KN BOVEN DE GEMIDDELDE WIND. IN DE AVOND ZUIDWESTELIJK EN OVERAL CA. 5 KN AFNEMEND Kite Hard all ! ! !
|
|
|
Tim_GTS5
|
Leuke voorspelling, als het net zo wordt als vandaag neem ik me 11 maar mee !!! Wat een baggerwind zeg na het werk , weet niet waar ik het aan verdient heb haha
|
|
|
FlyingHigh
|
En als je het niet kan zien, dan kan je het wel ruiken
|
|
|
@LaurenS
|
Morgenochtend weer van 10:00 tot 14:00 op schell,wie nog meer???.Was lekker vandaag trouwens met de 9m2en best druk voor de maandagochtend/premiddag
|
|
|
FlyingHigh
|
Zie je morgen Laurens. Ben er rond 11uur. See ya
|
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Pff, twas ff het wachten waard maar om 9 uur ging de wind toch weer aan op Schellinkhout en toen behoorlijk overpowered met de 12 gevaren!
|
|
|
Langbeest
|
Yep ik gaa ook voor een zee sessie. Schel west is niet gaaf
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Zit wel wat in. Misschien dan maar naar Ijmuiden. Ben er nog niet over uit. Eerst maar ff koffie scoren
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Ik kom ook wel even langs fietsen.
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Leuke voorspelling, als het net zo wordt als vandaag neem ik me 11 maar mee !!! Wat een baggerwind zeg na het werk , weet niet waar ik het aan verdient heb haha
Vandaag kan je gewoon wel met de 7 heur Tim... Neem je 9 maar mee voor de zekerheid!!! Wijk iemand?.?.?
Geen tiet, Langbeest. Kunnen julie daarna mooi door naar de NKV veiligheidsclinic bij strandtent Aloha Begint om 19.30 uur ook als je geen lid bent. Ik kan helaas daar ook niet bij zijn... en nee die woordkeuze-fout maak ik niet nog eens hahaha Voor Tim:
|
|
|