@LaurenS
|
Beetje te Zuid vandaag denk voor Wijk,ik gaan vanmiddag ff kijken op IJmuiden,anders bij genoeg wind op het markermeer naar schell.Morgen wel een heel daggie naar Wijk ssee ya
|
|
|
|
onderaqua
|
Yes natpakkie weer aon en naar schell vanmiddg.
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik ben nu spullen aan het pakken en dan nog ff wachten tot woei aangaat. Heb er zin an Wordt trouwens Swoody voor mij en Klaas.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ben nog aan het werk en kijk over het IJ (Amsterdam) uit ..maar het lijkt hier niet te waaien .. :-\hopelijk gaat het vanmiddag wel gebeuren .. Morgen veel regen.
|
|
|
FlyingHigh
|
Houtribdijk gaf net 18/21 en nu 14/17 aan. D'r is dus wel wind op komst. Ga zo Klaas ff oppikken en dan richting Swoody. Komt goeeeeee
|
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Beterschap John. En het kan niet op he met jou. Alweer een nieuwe kite. Maar 1 ding snap ik niet . Je hebt al een Nitro 10 toch??. Waarom heb je er een 8 bijgekocht. ik had een 7 gedaan. Een 8/10 combo is een kleine overlap. Heb zelf nu voor de 2e keer een 7/10 combo en dat bevalt me prima. Wil er trouwens wel eens aan hangen op Veeeeeerman. Nogmaals beterschap kerel.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
7m Nitro is er niet Taco. De 8m is de kleinste die ze hebben, maar die kan je makkelijk houden tot 35+ knopen. Kleiner hoeft dus echt niet. Die 8m kan je al met 18 knopen varen. En jij mag er wel aan hangen hoor in Fehmarn. Geen probleem.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
7m Nitro is er niet Taco. De 8m is de kleinste die ze hebben, maar die kan je makkelijk houden tot 35+ knopen. Kleiner hoeft dus echt niet. Die 8m kan je al met 18 knopen varen. En jij mag er wel aan hangen hoor in Fehmarn. Geen probleem. Owww dat wist ik niet. Ben gewoon benieuwd hoe hij op 12 uur in de lucht hangt. Zijn moiie kites voor een nog mooier prijsje en ik hoor er alleen positieve verhalen over. Owww wat heb ik een zin in Veeeeerman.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wilde nog even naar schel maar zo te zien is er geen vaarbare wind, morgen-namiddag @ wijk pier.
|
|
|
ditispablo
|
wind blijft weg inderdaad...op wijk beetje cruisen met sideshore no way...morgen hopelijk beter !
|
|
|
mocem
|
Morgen ook maar op wijk kijken. Trek wel lekker me droogpak aan. Ben al een beetje ziek.
|
|
|
|
|
Sjaaky
|
Vanmiddag uit het werk lekker nog ff 1 1/2 uur naar Schellie geweest. was jammer genoeg wel een aan/uit windje, maar op de momenten dat de wind aan was hoorde je mijn niet klagen. en het water was nog heerlijk dus wat nou droogpak.
zo mag het wat mijn betreft nog wel een tijdje blijven
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Toch nog lekker gevaren vandaag op Schell. Paar sprongen ertussen waarvan een er echt lekker hoog ging, alleen te laat teruggestuurd, waardoor hij uit de lucht kukkelde en omsloeg, plat op het water kelly mij weer ff de lucht in geholpen Morgen weer naar Schell, oefenen met jumpies.. John, ben jij erbij dan? Met je nieuwe kite natuurlijk!! Gefeli dat ie er eindelijk is.
|
|
|
RFAC
|
hij was lekkerrrrr @ wijk, om 1700 trok die toch wel lekker aan hoor voor de 12
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Morgen weer naar Schell, oefenen met jumpies.. John, ben jij erbij dan?
Morgen kan ik wel, maar alleen in de ochtenduren. Ik kijk even aan hoe ik me vannacht ga voelen. Als dat goed gaat, ben ik morgen tussen 09.15 uur en 09.30 uur op Schellie. Heb jij alweer met je droogpakkie gevaren. Ik doe dat ding gewoon aan, voordat ik weer ziek word. Zo goed voel ik me nou ook weer niet.
|
|
|
FlyingHigh
|
Jaaaa vandaag heerlijk in mijn droogpakkie gevaren. Was niet echt nodig, maar wel lekker. Morgen is het wel nodig, meer wind en regen. Ff goed slapen weer en het moet morgen lukken man. Ik heb om 9 uur met Klaas afgesproken. Seeee yaaaa
|
|
|