|
the littleman
|
Richard wil je een trapeze van mij lenen?
|
|
|
the littleman
|
Ik ben aan Kakketoe daarna ff naar Schell winterjasje aan en koffie mee. Gaan er nog ex Sallers naar Schell vanmiddg? Kanarie niet?
|
|
|
|
Roodkapje
|
Gaat er morgen overdag nog iemand naar wijk?
|
|
|
mocem
|
Windfinder voorspelt 13knts. Dan zal het daar niet druk wezen.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Net terug van Schell ... waaide goed er kon goed gevaren worden...het was redelijk druk ... de meeste grote kitemerken waren aanwezig en waren te testen Ozone had behoorlijk wat kites liggen en ook nieuwe de F-one boards (zien er erg goed uit). Ben zelf niet het water op geweest had mijn spullen niet bij me omdat ik dacht dat de wind teveel NW zou zijn voor Schell...maar de wind was redelijk West en was dus goed te doen ..
|
|
|
Guust
|
't was inderdaad erg leukl op good old Schell. Lekker even kunnen proef varen op de North Nuget met een NEO 9 m. de Nuget is een super boardje voor de dagen dat er geen top golfen zijn. Lekker spelevaren in de golven, kort wenden en draaien. golfrijden in golven van een halve meter. In combinatie met de NEO de wave kite van North, die super snel draait, een ideale combi. Van Den Berg windsurfing bedankt!
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
he richard, je gaat toch niet zeggen dat je gouwe ouwe brunotti gaat inruilen he????
|
|
|
Haring High Richardt
|
Zeeeeeeeeeeeeeeeeeker niet top boardje en high low end, als het windstil is vaart tie nog, waar was je vanmiddag ??? Lekker even kunnen proef varen op de North Nuget met een NEO 9 m. Lekker op de kip nuggets , had hem wel wille teste, maar ja geen bril, zie ik niks meer en gebeure er alleen maar ongelukke Volgens mij stonden wij met de Nederlandse topper van de dames te praten vanmiddag, maar hoe heet ze nou ook al weer ???? Ze zit in de top 3 van nederland , ben haar naam kwijt ???
|
|
|
onderaqua
|
Zeeeeeeeeeeeeeeeeeker niet top boardje en high low end, als het windstil is vaart tie nog, waar was je vanmiddag ??? Lekker even kunnen proef varen op de North Nuget met een NEO 9 m. Lekker op de kip nuggets , had hem wel wille teste, maar ja geen bril, zie ik niks meer en gebeure er alleen maar ongelukke Volgens mij stonden wij met de Nederlandse topper van de dames te praten vanmiddag, maar hoe heet ze nou ook al weer ???? Ze zit in de top 3 van nederland , ben haar naam kwijt ??? Trees ????
|
|
|
onderaqua
|
Net terug van Schell ... waaide goed er kon goed gevaren worden...het was redelijk druk ... de meeste grote kitemerken waren aanwezig en waren te testen Ozone had behoorlijk wat kites liggen en ook nieuwe de F-one boards (zien er erg goed uit). Ben zelf niet het water op geweest had mijn spullen niet bij me omdat ik dacht dat de wind teveel NW zou zijn voor Schell...maar de wind was redelijk West en was dus goed te doen .. Leuke pica's Frank ziet er wel een beetje chill,fris uit.
|
|
|
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
...., waar was je vanmiddag ???
ik had zaterdagavond een feesie in de wereld stad 'de Rijp' , was een beetje laat thuis , dus laat op en dacht dat er geen wind stond .... dus ben ik maar gaan hardlopen, je moet toch wat als je niet kan kiten maar afgelopen zaterdag op Andijk was ie heerlijk
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey john lekker dat het goed gaat met je beentje heb nog wat laag werk kan ik je inhuren ?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
hey john lekker dat het goed gaat met je beentje heb nog wat laag werk kan ik je inhuren ?
Sorry Beun. Ik voel me echt gevleid, maar ik val toch meer op vrouwen.
|
|
|
|
|
Guust
|
Heel goed richard! Bedankt voor de research.
|
|
|