FlyingHigh
|
Ja...vrouwen uit jouw tijd, die deden/doen dat nog hè Ger!! Als wij daar mee aankomen, dan liggen we 's avonds onder diezelfde kite buiten of in de schuur te pitten...
|
|
|
onderaqua
|
(bazuin_kitesmiley)Dusssssssssssssssss
|
|
|
Tim_GTS5
|
Elke sessie me board in de groene zeep en me kite met waterafstotend middel inspuiten.
|
|
|
|
TBK
|
Ja...vrouwen uit jouw tijd, die deden/doen dat nog hè Ger!! Als wij daar mee aankomen, dan liggen we 's avonds onder diezelfde kite buiten of in de schuur te pitten...
Hoef je ook nooit meer te vragen of je wel mag kiten als ze met je wil shoppen. Alle vrijheid !
|
|
|
Berd
Geen avatar
Logs: 0 | 42 uur
|
Morgen nog meer mensen naar Schellinkhout ??? WindFinder en -guru zien d'r goed uit. Hoop er om uur of 11 te zijn.
|
|
|
pewpew
|
jazeker, moet eerst ff lang vandenberg voor een paar handshoenen en dan ben ik er ook rond 11 half 12 hoop ik. moet namelijk met de fiets en ov dus het duurt ff
|
|
|
|
Koeleman
|
Ik ben er waarschijnlijk rond 10 uur s'ochtends. Helaas tentamens volgende week, dus ga weer optijd weg om te leren...
|
|
|
Tim_GTS5
|
[edit] graag het forum niet vervuilen
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Ja Tim Morgen ben ik ook weer present op Schellinkhout!
|
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Was jij afgelopen zondag ook op Schell trouwens ? Kan me heugen dat ik een kite zag die erg leek op die van jouw avatar
|
|
|
FlyingHigh
|
Was jij afgelopen zondag ook op Schell trouwens ? Kan me heugen dat ik een kite zag die erg leek op die van jouw avatar Nope, ik zat in Zeeland. Dat was Ride. Moet nog ff avatar aanpassen, heb nu een zwart,wit, blauwe nitro
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Tatarataaa ziet er morgen uit om wat eerder de werkzaamheden te skippen. Heb me dienst net kunnen ruilen met een collega. Heb me auto alvast volgepleurd Ik ben er hoop ik rond een uurtje of een.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Nope, zondag was ik niet op Schellie hoor. Zondag liep ik hier in de stad. Gisteren was ik op Schellie. Wie o wie heeft mijn kite dan gejat en er zondag mee gevaren stelletje pest..........
|
|
|
FlyingHigh
|
Dat zal dan wel die pest.... Beun zijn of mss die Pablo. Verder nobody met die ouwe meuk
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Wat zijn dromen toch af en toe mooie dingen hè?!!!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ja Tim Morgen ben ik ook weer present op Schellinkhout! Graag het forum niet vervuilen !
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo hallo moet ik er weer bij gehaald worden pestlijertjes sjonge sjonge die laatste martini viel nie goed volgende keer alleen in het weekend drinken gaan we nog los morgen ben om 5 uur op schell morgenochtend wie laat me op richard ouwe marinier ben jij er ook morgenochtend heb nog een heel oud bakkie kibbeling met saus voor je ouwe tarifarukker JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
BOND BOND MY NAME IS JAMMES BOND
SHAKEN NOT STERT
TREKKEN EN NOG EENS TREKKEN
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Beun, er is een speciaal telefoonnummer voor hoor als je echt hulp wilt.
|
|
|
|