richard ouwe marinier ben jij er ook morgenochtend heb nog een heel oud bakkie kibbeling met saus voor je ouwe tarifarukker JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Beun, er is een speciaal telefoonnummer voor hoor als je echt hulp wilt.
Korrelatie www.korrelatie.nl/ Korrelatie is een nationaal publiekscentrum waar iedereen terecht kan voor telefonische informatie, advies en hulp op het gebied van gezondheid en welzijn. Ik wil direct contact Met een professionele hulpverlener
What a day what a day,vandaag mooie downwinder gemaakt van Prea naar Tatajuba.Kilometertje of 30 en driekwart van mijn gear gesloopt.eerst met de 7m2 in een sprong het depowerkoord dwars doormidden,daarna noodgedwongen met mijn 9m2 verder en na een giga sprong ,kite die uit de lucht valt en op het water klapt,kite dwars doormidden...daar sta je dan Op terug reis met de buggy wel er g hoog tij door volle maan,en die oversteek over de riviermond,legendarisch Kite ligt al weer bij de repair voor weinig...hoop ik Al met al weer een geweldige belevenis
Ziet er weer top uit Peterrrrrrrrrrrrr, en je kites doormidden en total losss, maar wat maakt het uit ze hebben overal top Daphnes rondlopen en in Brazilie voor weinig. 4 bakken kibbeling zonder saus en knalle maar weer
Zit nu aan de koffie en mot nog broodjes smere en schijte, . Ook me droogpakkie talken en de rits nog insmere, piepers hale, druk druk druk
In de loop van de ochtend kom ik ook die kant op, heb er zin in
Avonturen weer Peetr! Hoop dat je snel weer kan varen (anderz heb je Kit haar 8ie nog...) Mooie picz weer, benieuwd wat daar op de riviermonding gebeurde.
Hier de komende dagen en het weekend volgens Tobias weer errrrug lekkuhere dagen 'in the focus'. Benieuwd of mama temperatuur ons ook helpt met 'warme' dagies... Vanmiddag schijnt iig t sjonnetje
Gisteren een sollicitatie verstuurd voor 2 functies met onregelmatige tijden, nog niks op gehoord. Wel gehoord dat mijn contract over 2 maanden met nog 6 maanden verlengd wordt Kan ik in ieder geval nog even sparen voor een 3e grotere kite
Zijn er nog andere merken kites die op een Zeeko bar passen trouwens ?
Was weeer lekkel op schel vandaag met de 13 en een heerlijk zonnetje. Zelf Pee Wee nog gespot in een rood camouflagepak zonder gele tuinbroek voor het laatst gezien bij de uitreiking van de kite king woudies (in de vorige eeuw voor mijn gevoel dan) Van zeekoe barre weet ik niks
Was weer een lekker daggie in het zonnetje. 2 uurtjes echt lekker kunnen springen enzo, daarna kakte de wind wat in. Ff gezellig aan het ouwehoeren geweest. Komende dagen kunnen we lekker losssssss
Hoorde vanmiddag dat ik vrijdag vroeg klaar ben met de cursus. Waarschijnlijk rond 12 uur. Kom ik daarna wel naar Schellie of zo. Volgens de voorspellingen gaat het goed waaien vrijdag. Heeeeeeel vervelend. Doe je trouwens goed Herman. Lekker effies het water op.
Lekker trouwens dat je de hele boel weer gesloopt hebt Peter. Rammen met die handel. Daarvoor is het gemaakt.
Morgen ff kijken wat het weer doet. Als het echt de hele tijd regent, dan laat ik het ff schieten en ga ik vrijdag weer lossss. Een buitje vind ik niet erg, maar de hele tijd...pfff.
Gezellig ouwe, dat je er vrijdag toch nog ff bij kan zijn. Ff de cursus stress eruit kiten
Gisteren een sollicitatie verstuurd voor 2 functies met onregelmatige tijden, nog niks op gehoord. Wel gehoord dat mijn contract over 2 maanden met nog 6 maanden verlengd wordt Kan ik in ieder geval nog even sparen voor een 3e grotere kite
Jahoor. Maar Zeeko heeft zelf ook een mooie 14 of 17m die aan zou sluiten op je setje
Jahoor. Maar Zeeko heeft zelf ook een mooie 14 of 17m die aan zou sluiten op je setje
Ik laat vandaag ff voorbij gaan. Plenst hier nu al een tijdje en er komt nog een bak met regen aan Morgen gaan we weer, dan heb je buien en af en toe zon Staat wel een lekker windje nu trouwens. Have fUn gasten