Laurence
Geen avatar
|
Het lijkt er op dat de meeste amsterdammers doorgaans alleen in de auto zitten als we gaan kiten. Als er eens iemand mee wil rijden; ik woon in oost en ga morgen ook naar wijk (bunker). Was vandaag te laat bij edam helaas, wind was al aardig op. Enne, doordeweeks heb ik ook (bijna) altijd tijd en goede zin. Groeten, Laurens
|
|
|
bubbeltje
|
Maakt t nog uit of ik naar IJmuiden of Wijk ga? Moet met ov en IJmuiden is beter te doen (moet uit Almere komen) Voor mij eerste keer zee NL, net 2,5 week kiten op zee op Rhodos achter de rug. Kan nu hoogte houden en ben eigenlijk om, kiten op zee vind ik veel leuker! Vast genoeg lui daar morgen toch, dat ik iemand kan vragen een oogje op me te houden?
|
|
|
thelastV8
|
gaan er morgen mensen naar zee? wordt voor mij eerste keer dan. Badgasten die mij enigzins willen begeleiden?
Waar ga je heen?
|
|
|
|
HkerkMarthijn
Geen avatar
|
Maakt t nog uit of ik naar IJmuiden of Wijk ga? Moet met ov en IJmuiden is beter te doen (moet uit Almere komen) Voor mij eerste keer zee NL, net 2,5 week kiten op zee op Rhodos achter de rug. Kan nu hoogte houden en ben eigenlijk om, kiten op zee vind ik veel leuker! Vast genoeg lui daar morgen toch, dat ik iemand kan vragen een oogje op me te houden?
mensen kiezen voor wijk of IJmuiden als het noord of zuid waait. Morgen waait het west en heb je dus op beide plekken "last" van de golven. Hoewel ik niet veel bij IJmuiden kom staat me bij dat IJmuiden een beetje in een "kom-vorm" loopt en dus beter zou zijn om aan te spoelen haha. Op IJmuiden zal het vast druk genoeg zijn.
|
|
|
|
thelastV8
|
Morgen maar eens aan die nieuwe Edge's hangen. Ik ben rond 8 uur op Schellie. Met westerwind dus goed te doen daar?
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Veel plezier ermee John. Mss zie ik je vliegen aan de andere kant van het ijsselmeer.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Met westerwind dus goed te doen daar?
Met een Edge maakt die vlagerigheid dan toch niet uit... die vliegen toch altijd
|
|
|
|
pewpew
|
Waar ga je heen? [/quote]
Ik denk wijk aan zee.
Nog groot verschil in pier of bunker met westenwind?
|
|
|
|
pewpew
|
Toppie Herman, mooi snel verkocht ook. Zie je morgen op Schellie En 'TheLastV8'.........morgen is Schellie best goed te doen hoor. Wordt WZW dus is wel oké. Niet beste windrichting, maar vliegen zullen we. wordt het morgen niet mokerdruk met alle lesscholen op schelinkhout?
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Das nooit anders geweest toch haha
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Daarom gewoon lekker vroeg en als het druk wordt, rossen we naar achteren het kommetje in. Ruimte zat voor iedereen
|
|
|
Langbeest
|
In het kommetje staat Sas dus wegwezen :-)
|
|
|
pewpew
|
hehe doordeweeks wel naar schel als t te doen is
|
|
|
thelastV8
|
.... zet de wekker, ook mooi vroeg heen, even wat beginners uren maken
|
|
|
FlyingHigh
|
En wij hebben mss Kim mee, dusssss beware!! Heeel Schell meteen onveilig Bassie morgen ook van het partijtje . Neem je zwembroek dan mee, zeg niet wat we gaan doen
|
|
|
|
TBK
|
Zo ritueeltje weer voltooid, op naar Schel !
|
|
|
|
PeeWee
|
Jongens!!
Heeft iemand mijn trapeze afgelopen woensdag op Schellinkhout meegenomen, ik kom er net achter dat ik hem vergeten ben. De welbekende knalgele!!!!
see joes
|
|
|