zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja hoor Joost ik ben overtuigd... het waait trouwens toch altijd beter op schell.dan op zee ... Maar gaan er nog mensen morgenochtend naar Schellie ik heb avonddienst en wil s, morgens nog even een paar uurtjes knallen... ben er om een uurtje of 10.00
|
|
|
|
|
pewpew
|
Ik ga naar schel vanmiddag. Geen zin in zand
|
|
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
1.5 uur Wijk bunker gedaan. was leuk maar afgaand en ook nog een mega golf over me heen gehad, wel leuk om ook eens mee te maken, weet ik ook waar ik voor moet oppassen haha was al beetje aan het afnemen de wind maar ging nog prima met de 9m.
|
|
|
Oli4k
|
Alleen even aan de kant gestaan met m'n kinderen en wat foto's gemaakt bij de bunker vandaag. Heb ze geüpload naar de gallery.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Heerlijke middag bij de bunkert, hele tijd met de 10 gekite Rond half vier had ik het end in de bek dus maar gestopt
|
|
|
denmen
|
ook nog een mega golf over me heen gehad, wel leuk om ook eens mee te maken, weet ik ook waar ik voor moet oppassen haha Niet teveel zout over de aardappelen dan maar
|
|
|
pewpew
|
Was weer een leuk daggie op schel zo. Af en toe flink aanpoten met de 10
|
|
|
Bas1983
Geen avatar
|
Zijn er mensen te vinden op Muiderberg vanmiddag? Lijkt een goeie optie te zijn vandaag (volgens surfweer.nl).
|
|
|
Berd
Geen avatar
Logs: 0 | 42 uur
|
Zijn er mensen te vinden op Muiderberg vanmiddag? Lijkt een goeie optie te zijn vandaag (volgens surfweer.nl).
Yep, verwachting is inderdaad goed voor Muiderberg. Ik hoop uur of 5 dr te zijn.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo maar weer efkus naar Wijkiki, wind wordt wel minder maar dat zou gister ook zo zijn Neem wel de 14 mee voor de zekerheid
|
|
|
Bas1983
Geen avatar
|
FYI, Surfweer.nl: "Wijk nogo ivm hoge golfslag". Al is "hoog" natuurlijk een relatief begrip...
|
|
|
@LaurenS
|
Zo maar weer efkus naar Wijkiki, wind wordt wel minder maar dat zou gister ook zo zijn Neem wel de 14 mee voor de zekerheid Neh,geen wijk voor mij,zo een binnenwatertje pakken
|
|
|
surfingden
|
Hallo allemaal, gisteren om een uur of twaalf op schellinkhout was er een stond er een fotograaf in het water foto's te maken weet iemand wie dat is of waar ik de foto's kan vinden? Alvast bedankt.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Hallo allemaal, gisteren om een uur of twaalf op schellinkhout was er een stond er een fotograaf in het water foto's te maken weet iemand wie dat is of waar ik de foto's kan vinden? Alvast bedankt.
volgende keer ff afstappen en aan hem vragen
|
|
|
|
ditispablo
|
Fotograaf is Ron Entius. Publiceert ook foto's op zn facebook. enthousiaste kerel !
|
|
|
|
surfingden
|
Top thnx. Superrrrrrrrr.
|
|
|
denmen
|