Vandaag zag ik ook op Texel een paar kiters, maar helaas ik heb geen spullen mee genomen , deze week is familie week dus geen Kiten . Manfred dat was toch lekker mee genomen een uurtje extra varen?
Hier nog een filmpie uit de ouwe doos, toen de Beun nog echt veel kite (en niet een week per jaar ).
Toen de Kite Kings nog een besloten club was, tegenwoordig noemt iedereen zich Kite Kings en is de ballotage commissie door fraude, omkoopschandalen en fabuleuse prakthijken waarschijnlijk ontbonden?
Hij heeft daarom zeker snel het filmpje laten verwijderen, want bij mij start hij niet.... Maar voor morgen ziet het er weer redelijk uit ....windrichting zou Z/ZO zijn kan nog net op Schellie . Hier het plaatje voor morgen.
Richard , vind ik ook . Texel blijft altijd een mooie plek. . Gisteren stond er genoeg wind, vandaag is het minder , morgen volgens Frank zijn weerplaatje gaat het waaien. Ik ga op de wadden kant kijken
Opzich een lekker dagje hoewel Z/ZO niet mijn favoriete richting is toch bijna 3 uur op het water gestaan .. .was overigens erg druk voor 30 december leek wel een zomerdag ..veel bekende kiters zelfs mannen die ik normaal alleen op la ballena zie ...erg gezellig dus . Hopelijk morgen nog een dagje.
Was weer gezellig op schelli met de 11 meter en de koffie van Coos Zok in een Ajax mok voor een Az ter begint al gewoon te worden . waar ging het fout ? Zo............... pondje kibbeling en gebakken aardappelen erin en we zijn er weer