laura
Geen avatar
|
Iemand die morgenochtend ook vroeg naar schellinkhout gaat? Uurtje of 9/9.30?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Iemand die morgenochtend ook vroeg naar schellinkhout gaat? Uurtje of 9/9.30?
Das wel erg vroeg, wij stappen bij de haven op rond 12uur.
|
|
|
|
arvidnl
|
Ik ben denk ik rond 10:30 op schell.
|
|
|
|
|
DM2008
|
Niemand naar zee? IJmuiden?
|
|
|
|
|
|
DM2008
|
Ik ga morgenochtend naar wijk, dan wel netjes aanlandig.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
morgenvroeg nog kitertjes die naar schellie gaan JOOOODELOOOHIIIITIIII (martini)hahahahahahahaha
hallo hallo hallo is er nog iemand wakker pestlijertjes
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Morgenochtend met een kater het water op Hans ...je moet die Martini is laten staan .. ..ga je veel hoger Ik kom morgen (waarschijnlijk) ook weer naar Schellie ...ben nog een beetje herstellende van de griep maar ik verwacht morgen wel weer fit te zijn .....see you Ohh ja ...het plaatje voor morgen
|
|
|
|
the littleman
|
Ik ben er morgen rond half 11 monneer beun
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey herman inderdaad martini long time no see ik sta morgen vroeg op en ga met mijn karkas richting schell uurtje of 8 denk ik lekker vroeg dus lekker rustig JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
gezellig littleman hey frank heb net eerste glaasie sinds maanden op morgen alles effe eruit varen
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
nee ga nu naar bed niks gamen morgen weer morgen vroeg weer op ben ik toch altijd we gaan lossssssss morgen spr je later herman
|
|
|
Eltimm
|
Heerlijk gevaren gisteren op Schel, vandaag ziet er iets minder uit. Denk dat ik rond 15 u ga, dan is de wind het hardst. En morgen!
|
|
|
|
|
TBK
|
Was weer lekker op Schel met Beun, Joost, Patrick etc. Goeie wind en waarschijnlijk zijn er nog een paar mooie plaatjes geschoten.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
waait goed nu toch wat later moeten gaan . Maar ja beter mijn schouder nog wat rust gunnen was toch wel lekker vandaag met de 11 . King of the air kijken is ook leuk
|
|
|