|
Langbeest
|
Zo dat was nog even een heerlijk dagje op Schell Af en toe flink gepowered met de 12. Gezellige badgasten en eigenlijk helemaal niet druk, opmerkelijk. kortom perfect....
|
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Wordt saai, heerlijk daggie @ Schellie Eerst nog met de 18, maar die werd na uurtje te groot, daarna heerlijk met de 12 gevaren, morgen weer hoop ik
|
|
|
the littleman
|
Nog ff wachten op de Josti en dan snel naar schellie. Wind en zon heerlijk
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Nee toch blijft de hele dag wel waaien eerst ff relaxen nog op de vrij dag, ga in de middag. Toch minder wind in de middag tussen 12-13 meeste ga 12 uurh
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Omdat het moet ????????
|
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Weer een lekker dagje op Schellie wel iets minder dan gisteren ..wind was wat vlageriger en het was weer wat drukker ... deze week avonddienst maar er moet de komende dagen zeker nog wel een ochtendsessie in zitten ... @Richard ...we hebben je gemist ..je gabber koos was wel op het water.
|
|
|
Langbeest
|
Was weer een prima daggie. Lekker pinksterweekend gehad, mooi weer en wind. Prima te doen dacht ik zo
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Was weer gezellig en heerlijk gevaren, wind af en toe harder als gisteren, een af en toe minder als gisteren
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Morgen vanaf 4 nog eens met echte wind , dat is lang geleden dus zal wel wennen zijn
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Zo 3 dagen op rij naar de Bunker. Misschien morgen?? Elke dag iets meer wind. Was vandaag weer top wind/zon. De Fotograaf van Kitepaparazzi was ook aanwezig.
|
|
|
|
bredo
|
Wat een top dag!! heerlijke sessie op castricum..lekker rustig en mooi vaar water!! Een paar keer de wolkjes aangetikt!! Morgen maar weer te werk...
|
|
|
pewpew
|
Gaan er mensen nog dinsdag eind middag/avond wijk of ijmuiden?
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Morgenmiddag wel weer extreem veel wind kans op 50 knopen langs de westkust , heb geen high wind 7 meter
|
|
|
TableTopje
|
Draf 7m heeft een prima high-end hoor Henk! :-)Ik ga mijn nieuwe 7m FX eens zijn vuurdoop geven hoop ik!
|
|
|