zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Dat weet je toch Henk...de WOO is slechts een indicator geen meetinstrument Maar voor morgen kan je weer wat meters bijschrijven ,er wordt weer 25 + verwacht...Andijk lijkt voor een zoetwater matroos als ik de beste optie..Hier het plaatje voor morgen .
|
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Ik ga nu inpakken. En dan zo naar andijk. Nieuw boardje me om te testen. Ben benieuwd
|
|
|
bredo
|
Het is fris...tijd voor de droogpak? Ik ga even bij castricum het luchtruim onveilig maken...
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Gister een mooi daggie IJmuiden met de 7 vandaag ouwerwets Andijk, wind aan uit wel zon geen zon regenbuitje zus regenbuitje zo, na een half uurtje had ik het bekeken. Voorlopig geen Andijk meer ik ben weer genezen
|
|
|
the littleman
|
Tja was niet heel veel op Andijk. Rond half 11 bijna geen wind, daarna rond de 12/18 knopen. De 2de sessie met 14 knopen het water op met de 9 en binnen 1 minuut zeker 35 knopen voor een minuut of 5, daarna wind weer weg.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Tja boys...jullie zijn toch echt te vroeg weggegaan ,ik heb best goed kunnen varen met mijn 9 mtr en de wind was toch redelijk constant zo,n 20 knp en tijdens de buien piekte hij tot zo,n 25 knp...Om ongeveer 14.30 was het over en zakte de wind verder in .
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Behalve de start (vol in de bui) heb ik heerlijk met de 11m op andijk gevaren. Was net weg voor de wind inkakte.
|
|
|
|
bredo
|
Ik heb heerlijk gevaren..ja met de 7 meter!!! Geen volpower maar toch wind zat! Ik heb zelfs twee vrouwen in bikini in het water gespot!!! kom je zelde tegen in november...prachtig.....en om het helemaal af te maken...ik had het rijk alleen!
|
|
|
|
@LaurenS
|
Dat gaat druk worden binnenkort bij castricum vrouwen in bikinis in november
Dat is nou jammer ,tegen de tijd dat ik arriveerde hadden ze hun wetsuit al aangetrokken
|
|
|
|
bredo
|
was weer lekker vandaag op castricum, niet vanwege de vrouwen in bikini, maar een lekker windje...
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen 10 uur bunkeren
|
|
|
|
Tony-G
|
Straks rond een uur of 13.00 naar Schellinkhout.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ai had ik toch naar IJmuuden moeten gaan , wijk was vlaaaaaagerig
|
|
|
Repete
|
Topsessie @ IJmuiden
|
|
|
the littleman
|
Wind viel een beetje tegen vanmiddag. Morgen ochtend dan maar nog een keer proberen;)
|
|
|
TymonK
Logs: 0 | 104 uur
|
Schell was lekker. Constant windje, niet knetterhard . Lekker met de 11 gevaren
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wind viel een beetje tegen vanmiddag. Morgen ochtend dan maar nog een keer proberen;)
Wijk aan zee Patrick, kan je eens echt een keer hoog gaan luister toch is een keer
|
|
|