Haring High Richardt
|
Was lakkah vanmorgen met de 11 meter op de parel van de Noordzee, lekker druk met zijn 2en Wordt wel weer wat frisser, tijd voor de handschoentjes en winterschoentjes.
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
6 dec vrij en lijkt goed te worden????
Aardig wat regen ook helaas komende dagen met wind, grrr Half januari misschien maar naar Kaapstad dan !
|
|
|
|
bredo
|
ziet er goed uit Sint!! Zijn weer barre dagen...
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Richard Had je foilboard maar meegenomen dan had je kunnen oefenen.. Morgen meer wind verwacht ,ben om een uurtje of 12.00 op Schellie.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Sok sessie vanmiddag op op de diamant (parel) van de Noord zee, ik had meer wind verwacht, wel lekker uitgewaaid en gespoeld in de wasmachine www.actuelewind.nl kan je de wind bekijken die er staat Richard Morgenmiddag Wijkie pier maar weer eens, meer wind en warmer water dan t ijsselmeer.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Richard Had je foilboard maar meegenomen dan had je kunnen oefenen. Had ook de Tjechische deur mee en daar ging het prima mee
|
|
|
|
the littleman
|
Wij gaan ook maar is naar zee. 11 uur in Bergen
|
|
|
|
the littleman
|
Nee dat heb ik ondervonden (schater_kitesmiley)Henk. Heel veel golfjes die je willen opvreten. Had ik maar lekker in de achtertuin gaan varen. Maar was wel gezellig met Jostie,Roald ,Stan en Anton
|
|
|
Haring High Richardt
|
Beul Survialle sessie vanmiddag op Ijmuiden met de 7 meter die af en toe ook nog te groot was. Was er al jaren niet meer geweest. Ondanks de knetterharde wind mooie golven en geen klotsbak.
Nadeel van de terugreis is wel een grote file bij en voor de tunnel en voor de kooimeer bij het AZ stadion. Bij de andere parel ben ik in 20 minuten thuis.
Morgemiddag uurtje of 15.00 Schellie is de planning , nog meer Badt Gastuh ?
Was koudt vanmiddag op schellie met de 9 meter, mis mijn droogpakkie, vooral met het omkleden
|
|
|
Giertje
|
Top middag vandaag op schel en niet koud in het droogpakkie. Droogpakken actie bij Arend Blom in Wormer. Richard dus sla je slag en anders omkleden in je camper.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Zo ff op Wijk spelen
|
|
|
|
Giertje
|
Goedemorgen Haring, ik heb geen verschil gezien tussen een kano en een kitesurfpak maar misschien was ik nog niet helemaal wakker toen ik daar was. Maar het is echt de moeite waard om een keer te kijken. Het waait nu lekker dus geniet er van.
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Zeker...top dagje soms behoorlijk harde vlagen van ruim 40 +..hopelijk de hele kestvakantie ook dit weer.
|
|
|
bredo
|
Top suïcide sessie op castricum! peut wind...
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen schell op tijd
|
|
|