NIELZZZZ
|
van waar tot waar ga je downwinder maken dan?
|
|
|
CHRIZZZZ
|
gaan we downwindere ??
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Downwinder. Jippie waarheen?
Ehh bellen??? Shit alleen mijn telefoon niet bij......
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
@Ed, Als dat plekje ng vrij is, wil ik wel graag instappen! Van waar naar waar wil je downwinde? Ze geven voor morgen ook een stuk minder regen op, hopen dat de wind beetje blaast. word dan wel relaxed!
|
|
|
NIELZZZZ
|
dat zei iemand op de vorige pagina morgen downwinder maken,waait nu ook ineens 8,4m/s misschien nog ff avond ses scheef
|
|
|
d@ni
|
uuuuhhh dudes... nu op noorderdam :
De windsnelheid 10m. op 04 april 2010, 14:10 uur is 8.2 m/s De windstoot op 04 april 2010, 14:10 uur is 10.3 m/s
Zou het dan vandaag nog kunnen??? FF aankijken wat het gaat doen.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
dat zei iemand op de vorige pagina morgen downwinder maken,waait nu ook ineens 8,4m/s misschien nog ff avond ses scheef
gaat de goede kant uit misschien even een avond sessie?
|
|
|
Dutchy
Logs: 0 | 9 uur
|
wtf ..... 16/21 kn nu op de sluf/rocks dat word nog ff cruisen vandaag ben onderweg
|
|
|
d@ni
|
Ik gok op morgen, geen regen
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
windfinder.sf had het helemaal goed voor vandaag, hopelijk ook voor morgen! @ Ed: morgen een beginner bij me, dus helaas niet downwinderen
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
gek ga nu ook ff sluf kijken
We gaan meestal van wassenaar naar noordwijk of nog een stukkie verder. wassenaar-noordwijk is ongeveer een uurtje als je rustig aan doet. (beetje op elkaar wachten). dan kom je geen dammetjes ofzo tegen en heb jemooie golven.
misschien valt er eentje af en dan kan je zeker meerijden jesse, maar ben bang van niet.. Als er nou nog even 2 gasten kunnen rijden maken we er een happening van! zou wel vet zijn
Vanavond nog even voorspellingen kijken en de balans opmaken dan?
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Gaat hem vandaag niet meer worden voor mij maar voor morgen poetsen we de boel nog even op!! Laag rond de middag dus dat zal wel slufteren worden en die slagboom heb ik vrijdag nog niet gezien!!
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Oef Rudo, balen zeg! Maar wel beter dat je pezen etc. nog intact zijn. Dan was het echt een ander revalidatietraject geworden... Voorlopig ook niet afwassen/strijken/stofzuigen dus
|
|
|
rich@rd
|
is er toevallig nog iemand met een guru pro plaatje voor morgen?
|
|
|
|
Dutchy
Logs: 0 | 9 uur
|
heb toch nog heerlijk kunnen varen vanmiddag !!! heel verassend... volgens kami-kiter die had een info-dag afgelopen vrijdag op de 2e maasvlakte blijft de sluf nog gewoon anderhalf jaar open.. misschien een korte sluiting ivm aanpassingen. :-) na de ijzeren spuitbuis word het strand wel afgesloten dus gewoon afwachten.....
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
volgens kami-kiter die had een info-dag afgelopen vrijdag op de 2e maasvlakte blijft de sluf nog gewoon anderhalf jaar open.. misschien een korte sluiting ivm aanpassingen. :-) na de ijzeren spuitbuis word het strand wel afgesloten dus gewoon afwachten.....
Dat is goed nieuws maar lijkt me dat het NKV hierover dan ook geinformeerd zou moeten zijn!! Ik zeg......nog niet te vroeg juichen
|
|
|
rich@rd
|
ziet er lekker uit!
|
|
|
D@VE
|
Conjo Patrick, m´n 5e lijn is gebroken, maarja moet zonder ook kunnen, toch?? denk dat ik morgen wel ga desnoods ga ik met de Helix van m'n pa.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
is er toevallig nog iemand met een guru pro plaatje voor morgen?
U vraagt wij draaien Hmm, wg.PRO is een minder positief als windfinder.sf Toch denk ik dat er morgen wel gevaren kan worden. Vraag is alleen waar. Gelukkig weer keuze uit vele spots met deze windrichting
|
|
|
Ed.
|
Als er nog iemand mee wil morgen, tegen 12u bij de langevelderslag! (net boven noordwijk) Moeten er wel nog 2 auto's zijn..
Stappen we rond half 2 bij het noorderstrand op.
De wind is maar twijfelachtig maar we gaan er toch voor, het heeft lang genoeg geduurd. morgenochtend rond half 11 wel nog even checken of dat zuchtje wind blijft staan.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ha vrinden bedankt voor de opstekerts. Qua pijn valt het allemaal wel mee,het is een beetje lastig hier en daar maar als alles meezit over een week gewoon weer alles doen.
Jullie nemen de zaken toch goed waar voor me? golfjes omgooien en de wind opmaken en zo?
@ Michiel, ik moest uitwijken voor die auto en raakte een stoepje. Echt verkeersdelict was het niet, het was meer een stuurfout van mij. In de categorie : "Dit gaat 1000 keer goed tot..."
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
@Ed. Ik kreeg net een sms, dat ik weer mzzl heb, en daarom word ik voor mijn deur word opgehaald. Dus ik ben er bij, staan er tussen Wassenaar en Noordwijk ng erg hoge golven, of valt het wel mee? Waarom trouwens daar, dan hoop ik je om 12u in langevelderslag te zien. waar w8 je? Op de parkeer plaats, of op het strand? _leon aka medewerker lesgever, gaat mrgen naar (denk) Oostvoorne. ffies les geven aan ze maatje en zelf kiten. hij vind het ng wel koud, al die luie nederlands die van Afrika terug komen. @Michiel, maatje gaat kiten en denk dat zo Zeeko wel wat voor hem is. Wat zijn die prijzen daar van voor een 11 met bar overjarig? kan eig. niks 2de hands vinden.
|
|
|
Ed.
|
Jesse, van Rob denk ik? Had hem al gesproken Jatoch Langevelderslag omdat je dan noordwijk ook nog even mee kan pakken Tof man hopelijk passen we dan wel met zn zessen in die bus van hem voor de terugweg, maar dat moet maar dan. Doen we lekker rustig aan met pompen enz, eind van de middag wordt het hoog dus dan zijn er misschien nog wat mooie golven, en de wind moet ook steeds meer worden. Hopelijk hebben we een beetje geluk, heb er echt zin an Rob ik bel je nog wel ff voor half 11 of de windvoorspelling niet is ingekakt! want dan gaan we toch gewoon ff met ze allen leon gezelschap houden.
|
|
|