Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Vraaaaagje wie gaat er morgen kite ??? ( vrijdag 28-9-2012).
Ik heb geen vervoer en woon in Gorinchem?? Kan altijd wel naar Dordtrecht Centraal of Rotterdam Centraal komen.
Laat me weten of ik met iemand mee kan rijden??
Ik pay de Benzine wel!!!
Aloha...
Roberto.
jongens en meisjes... help die gozer nou eens ff, hij hoeft niet persé naar 'sluffie toe! and free fuel!
|
|
|
naishkingrider
|
Eagle-Jan
Ty man voor je Hulp!!
Bedankt!! Liefst wel naar Slufter!!. Maar alles is goed.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
yes vrijdag zou sick zijn! kan ik ook eindelijk weer:\
Lauw man waar ben je geweest? Heb je echt een tijd niet gezien! Na mijn vakantie eind augustus, nog 1 keer geweest. Daarna fulltime bij klant in centrum Amsterdam, waardoor ik dus GEEN EEN avondsessie kon maken Okay vandaar, ik zag op fb vakantie fotos verschijnen en daarna was het heel stil... Ga je van het weekeind nog? JA!!!! en maybe morgenmiddag?
|
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Ik kreeg em ook in mijn inbox. Die sunset foto heb ik nu maar als bureaubladachtergrond gedaan ;p
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Heb nu redbull on demand op mijntv. Kan ik lekker on the loose kijken met Ruben mijn vriendin is maar boven tv gaan kijken
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Niet gecensureerd, afgekrabt, stelletje vandalen
Vreemde foto Ed. Dat gepunnik is mij niet opgevallen de laatste keer dat ik er langs liep. Was trouwens een mooi skim avondje op de moffendam vanavond! Morgen weer naar Sluffie gelukkig!
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Helaas kan ik pas zondag het water op. Denk dat het playa of Kijkduin wordt. Kan wel redelijk goed varen maar laat de slufter voor de gasten die loopjes willen draaien etc. Ik ben meer van het lekker cruisen en af en toe wat gekigheid.
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Vraaaaagje wie gaat er morgen kite ??? ( vrijdag 28-9-2012).
Ik heb geen vervoer en woon in Gorinchem?? Kan altijd wel naar Dordtrecht Centraal of Rotterdam Centraal komen.
Laat me weten of ik met iemand mee kan rijden??
Ik pay de Benzine wel!!!
Aloha...
Roberto.
Ikke... Mijn route wordt Eindhoven-Tilburg-Breda-Dordrecht-Vlaardingen-Slufter. Kies je opstappunt. Doelstelling is vertrek 12.00 uur en circa 13.30 uur op eindpunt.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Nu staan er weer kapotte vrachtwagens op de A15, elke keer als ik wil gaan kiten is het raak.
|
|
|
|
|
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Wel een lekkere sessie gehad vandaag. Ging wel aan het uit. Moest paar keer wisselen tussen mijn 7 en de 10m.
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Best ff lekke gevaren vanaf 6 uur. Jammer dat die 2e poel niet meer is wat het is geweest, dat mooie aanloop kanaaltje...of nog bij iets hoger water?
@ Mark: Nice to meet! @ EJ: fijne vakantie, leuk je weer ff gesproken te hebben! En post die foto nog ff!
PS: is EDIT ineens Live geworden????
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Best ff lekke gevaren vanaf 6 uur. Jammer dat die 2e poel niet meer is wat het is geweest, dat mooie aanloop kanaaltje...of nog bij iets hoger water?
@ Mark: Nice to meet! @ EJ: fijne vakantie, leuk je weer ff gesproken te hebben! En post die foto nog ff!
PS: is EDIT ineens Live geworden????
thanks! hahaha die kiteloop tomahawk style met de Taboo ... die komt nog wel.. misschien als profiel pic zodra ik tijd heb kruip ik wel ff achter de pc.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
@ Mark: Nice to meet!
Leuk kennis te maken inderdaad. Zal je vast nog wel vaker tegen gaan komen op de Slufter. Pfff net thuis naar even iets te lang ouwehoeren op de Slufter, nu naar snel douche en naar bed. Morgen moet er weer gewerkt worden.
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Ja. ik ga toch maar serieus overwegen om s'avonds gewoon lekker in zo'n windmolen te kruipen.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wel een lekkere sessie gehad vandaag. Ging wel aan het uit. Moest paar keer wisselen tussen mijn 7 en de 10m.
Gefeliciteerd met je verjaardag ouwe rakker Morgen spreken we ff af voor Nico. WNW, iedereen naar ouddorp?
Nee
|
|
|