Hi Kiteko en Tramontanja,
Ik zit nu op de camping La Ballena uit verveling achter mijn PC te klooien omdat het vandaag wederom niet waait. Windfinder en windguru voorspellen beide weinig beterschap. Jullie alle wind opgebruikt! Hoop dat het nog wel een keertje goed gaat waaien voor die rocket van Albert. Trouwens een goeie gozer die Albert. Ben benieuwd hoe je de zaak heb afgerond gisteren kiteko.. Laat even weten. Van mag mag je hem wel uitnodigen naar Nederland. Lijkt mij wel top om met hem een paar sessies te kiten. Mag jij hem hebben als het donker is.
Ik zit nu op de camping La Ballena uit verveling achter mijn PC te klooien omdat het vandaag wederom niet waait. Windfinder en windguru voorspellen beide weinig beterschap. Jullie alle wind opgebruikt! Hoop dat het nog wel een keertje goed gaat waaien voor die rocket van Albert. Trouwens een goeie gozer die Albert. Ben benieuwd hoe je de zaak heb afgerond gisteren kiteko.. Laat even weten. Van mag mag je hem wel uitnodigen naar Nederland. Lijkt mij wel top om met hem een paar sessies te kiten. Mag jij hem hebben als het donker is.
Hé Maus, met Albert alles netjes afgehandeld. De gasten komen eind september deze kant op. Kunnen we ff knallen met de Catalanen! Reis was oké maar wel enorm gaar!!!! Vrijdagochtend 10.00 uur thuis van feestje, om 13.00 uur uit bed gekropen, 14.00 uur gaan pakken, 16.00 uur weggereden en op tijd in het vliegtuig. Gisteren om 02.00 gaan slapen (...) Moest nog even iemand gedag zeggen... (grinnik_kitesmiley). En vandaag tot 15.00 uur op m'n bed gelegen om wat slaaptekort in te halen. Morgen BBQ, dus we gaan nog even op hetzelfde tempo door ... Have fun, deze laatste paar dagen en zie je volgende weekend weer! ps; heb je Brasil nou al geregeld?!
Is dat Albert die vroeger de kite school runde op La Ballena? Daar heb ik nog wel een menig biertje mee gedronken.