CHRIZZZZ
|
je kan de POT op :P Morge wordt hem niet voor mij en overmorgen ook niet... Net nog wel ff relaxt potje gemountainboard vooral relaxt want dat was ook maar een beetje aanklote.. maar geniet ervan morgen gaste...
|
|
|
NIELZZZZ
|
waar ben je wezen flyboarden dan
|
|
|
ItsMe.Erik
|
het ziet er komende dagen goed uit.
Nielzzz morgen scheef rond een uurtje of 4
|
|
|
JorritPi
|
waar ben je wezen flyboarden dan
Scheveningen toch gewoon? Ik ben er morgen trouwens ook. Rond 13:00 denk ik. Eindelijk mijn nieuwe 7m uit de verpakking halen!
|
|
|
ilserem
Geen avatar
|
Lex ik probeer er ook vroeg te zijn, rond 9 eerder haal ik niet ziet er vanochtend goed uit
Maurits
|
|
|
NorthVegas
|
Lex ik probeer er ook vroeg te zijn, rond 9 eerder haal ik niet ziet er vanochtend goed uit
Maurits
probeer er ook rond 9u te zijn... tot zo
|
|
|
spoetnik
|
Volgens buienradar gaat het straks droog worden.....
|
|
|
Arilex
|
Dawazzeenouderwetsesessie. Lekkâh!
|
|
|
snip
|
Morgen nog mensen? Ik ben er denk ik vanaf uurtje of 12
|
|
|
spoetnik
|
woooooot, was lekker vandaag!! Wat een bakken, en wat een wind......
|
|
|
NorthVegas
|
Morgen nog mensen? Ik ben er denk ik vanaf uurtje of 12
ben er morgen rond 10u..
|
|
|
ItsMe.Erik
|
vanaf half 6 tot 7 toch nog een lekker sessie gehad.
|
|
|
|
Arilex
|
Gave link, Jorrit. Dank. Jeugdsentiment: ik heb in 1963 ook op de zee gelopen. Dat zijn van die bijzondere dingen die je nooit vergeet.
|
|
|
NorthVegas
|
kan om 9u op het strand zijn... nog meer liefhebbers....
|
|
|
koen-tjeee
|
Today rond 12'o clock. Gister heb ik het maar twee uurtjes vol gehouden. Wind was echt mega!
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Hopen dat het woensdag waait dan ben ik van de partij.
|
|
|
ilserem
Geen avatar
|
Ga rond 9 uur even kijken, wind is goed eens kijken of er een uurtje te varen is tussen de buien
|
|
|
spoetnik
|
Lekker windje nu. 11.2 m/s........ Nog fff een uurtje werken, en dan misschien fff het wetsuit aantrekken........
|
|
|
RemStah
Geen avatar
|
zijn er nog mensen die morgen gaan?!?! Deze noob moet nog leren maar heeft zin de eerste sessie van het seizoen te gaan maken!! r.sonderen@gmail.com of via hier ofzo...
|
|
|
koen-tjeee
|
Be careful,
De branding, stroming e.d. kan veradelijk zijn. Morgen komt er ook weer plus minus 25 knoopjes onze kant op..
Antwoord op je vraag: morgen ben ik aanwezig. Vanaf een uur of 11/12.
|
|
|
koen-tjeee
|
Erik, toch niet aan de sn.ikkel gezeten he! Vaarde je met een 11? [sn.ikkel, zonder punt wordt automatisch veranderd in stomkop?!]
|
|
|
Arilex
|
Was Scheveningen op zijn best vandaag. Zelfs een windsurfer zover gekregen dat ie "eikel" tegen me riep. Ik zal dus wel te dichtbij hem geland zijn, anders had ik hem met kap op nooit kunnen verstaan. Was inderdaad wel nogal druk. Morgen (vrijdag 27,dus) overdag vast rustiger. Ik ben er rond een uur of 10 of misschien eerder, hangt een beetje van de regen af tot ± 14:00
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Erik, toch niet aan de sn.ikkel gezeten he! Vaarde je met een 11? [sn.ikkel, zonder punt wordt automatisch veranderd in stomkop?!] [sn.ikkel, zonder punt wordt automatisch veranderd in stomkop?!] Deze opmerking snap ik niet??????????????????? Maar woensdag heb ik met de 11 gevaren en gisteren met de 7, dan is de 11 toch een maatje te groot. Was wel een top dagje. alleen de vermoeitheid begind wel z'n tol te eisen. Kleine foutjes resulteren gelijk in een crash en ik kreeg al de opmerking dat ik mijn kite soms wat lager moest houden. Kun je nagaan en normaal snij ik met mijn lijnen de koppen van de golf af. Vanmiddag hoop ik ook nog even met de 7 te knallen als het waait neem ik zelfs een middagje vrij.
|
|
|