koen-tjeee
|
Wow, Niels, ik zit hier toch een partij verrot op werk! Wat een super sessie uiteindelijk! In mijn kamer ligt nu alleen 9m stof te drogen... Volgende keer bouwlampen meenemen, trekken we het nog een uurtje langer !
|
|
|
koen-tjeee
|
Maarr Niels, Mijn lieve 9m is droog en weer knus terug in de tas! Wie neemt er wind mee voor volgende week? Duurt wel heel lang, wil een paar dagen knallen
|
|
|
NIELZZZZ
|
zo ik was ik was ook zeker naar de kl*te de dag erna,mijn 9 is ook wel droog denk maar nog geen zin om op te ruimen komt wel weer de dag voordat het gaat waaien. maar het gaat weer kouder worden en geen wind echt niet relaxt
|
|
|
CHRIZZZZ
|
hun weer wel .... eerst volgende keer ben ik er ook bij.. Ff mn 9 loslaten
|
|
|
NIELZZZZ
|
ik hoop ook de volgende keer er weer bij te zijn ,maar heb nu ineens zo enorm druk met me werk weer dat ik hoop dat ik t ga halen dan. maar ach ben wel weer blij me de drukte want had twee weken bijna geen werk en toen zat ik al te twijfelen of ik ik egypte wel door kon laten gaan,maar het gaat er nu al weer stuk beter uitzien
|
|
|
koen-tjeee
|
Wees inderdaad blij met je werk boys, Je zult maar gedwongen, de gehele dag mutaties moeten invoeren en niets meer. Word helemaal leipp! Maaree a.s. donderdag komt er weer wind aan. (0/1 graden en wind...) Wellicht uur knallen voordat mijn tenen er af vriezen!
|
|
|
koen-tjeee
|
O, o... Met sneeuw erbij...? Dan maar overuren maken Wat is het koud buiten!!
|
|
|
CHRIZZZZ
|
haha, pfff echt wel.... maar al is het -10. Gaan zal ik, zit me op te vreten hier. Geloof dat het noooit meer zomer wordt.
|
|
|
NIELZZZZ
|
chriss hoop dat je je 9 dik kan testen ik kan niet man kloten maar kan er echt niet onder uit.... veel plezier gasten
|
|
|
koen-tjeee
|
Chris/Erik zijn jullie op Scheef? Bikkels!
|
|
|
koen-tjeee
|
Er zijn btw toch wel meer Schevingse locals? Ik bedoel, tegenwordig zie ik alleen Erik, Chris en Niels .! Misschien morgen/vrijdag een lekker windje
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Er zijn btw toch wel meer Schevingse locals? Ik bedoel, tegenwordig zie ik alleen Erik, Chris en Niels .! Misschien morgen/vrijdag een lekker windje Vrijdag alleen in de morgen wind voorspeld. Helaas dat gaat niiet lukken. Hopen op zaterdag en zondag.
|
|
|
koen-tjeee
|
Erik...
Windguru en Windfinder spreken elkaar tegen. Windfinder voorspelt in de superforcast vanaf een uur of 1, 24 knopen. Windguru doet hetzelfde in de onderste tabel... Dus tot op Scheef?!
Zaterdag hopenlijk ook... Maar gaan jullie heen, als het kan sluit ik me aan!
|
|
|
NIELZZZZ
|
hoop op zondag want zaterdag moet ik werken en dat kan met geen mogelijkheid verzet worden
|
|
|
CHRIZZZZ
|
vandaag was weer ff lekker.... niet geniaal, maar met een paar keer lopen was t relaxt. En echt niet koud, vet lekker zonnetje... en allemaal lekkere VROUWEN... toch koen, hahaa
|
|
|
NIELZZZZ
|
vrouwen???? was je weer verkleed koen
|
|
|
CHRIZZZZ
|
oef wat een lekkere sessie .... achter in niels zn bus dan.
|
|
|
koen-tjeee
|
vandaag was weer ff lekker.... niet geniaal, maar met een paar keer lopen was t relaxt. En echt niet koud, vet lekker zonnetje... en allemaal lekkere VROUWEN... toch koen, hahaa
Als de zon schijnt blijft Scheveningen geniaal . Chris en ik hebben bijna twee leuke meiden een kusje gegeven met onze vlieger... Jammer dat mijn lijnen bleven hangen om dr nek . Maar Niels, wij hebben de taken voor je waar genomen, alles observeren
|
|
|
koen-tjeee
|
oef wat een lekkere sessie .... achter in niels zn bus dan.
Amen! Pff... Zondag was ik echt te brak. Uiteindelijk tot 15u in bed gelegen en een koppijn! Half 7 thuiskomen is slecht voor de kite-prestaties! Ik ben benieuwd wat aankomende week gaat doen. Zoals het er nu naar uitziet komt er do/vrij flink wat wind. Heuuuurrrlijkkk!!!!
|
|
|
NIELZZZZ
|
heb deze week me wer savonds weggegeven dan moeten ze wel met wind komen....... dinsdag wel wind maar weer oost om GEK VAN TE WORDEN
|
|
|
koen-tjeee
|
Vrijdag middag... (2e venster van windguru)... Word een hel (heb nog een 5m )
|
|
|
NIELZZZZ
|
morgen wind vanaf 2 uur ben ik op scheef........
|
|
|
|
CHRIZZZZ
|
verdorie, en ik kon niet... Kwam op de zaak en hoorde dat ik alleen was vandaag ... zucht.. Naja, morgen 2x zo hard beulen als jullie al bekaf zijn Eric, is weer beter en staat morgen het liefst nog op het water als het nog net donker is. Dan is het laag water en is de wind beter. Ik sta net na het donker op het water, rond een uurtje of elf denk. Dan verdwijnt het donker en kan ikzelf het licht weer een beetje verdragen ghehe
|
|
|