Big Vin
|
Mijn billabong 3mm pak was binnen 1 seizoen al niet fijn sluitend meer Mystic bevalt tot nog toe erg goed voor het geld. Eurofun heeft heel vaak nog overjarig liggen voor mooie prijzen, die zou je eens kunnen bellen/mailen
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Zijn er nog leuke 5/4 frontzip wetsuit aanbiedingen? Ik weiger om nog meer dan 200,- voor een wetsuit uit te geven, gezien m'n huidige dure wetsuit die na een jaar varen eruitziet alsof hij 10 jaar oud is, volop verkleuring en erg veel beschadigde/uitgerekte delen.
Ga eens naar Stormchaser .... Barry heeft Billabong Xero 5/4 voor een mooie prijs ..... Ik heb zelf geen ervaring met Billabong ... maar wel met Stormchaser ...... Ik zou graag deze wetsuit willen kopen maar heb net een Prodigy 9,5 gescoord .... en weet niet hoe ik dan een nieuwe wetsuit bij mijn vrouw kan verantwoorden ... Ziet er wel aardig uit... iets te duur nog eigenlijk maar ik hou die even in het achterhoofd Heb niet echt een merkvoorkeur meer, en wil wel passen. met dat goddelijke lichaam van jou, past elke wetsuit als gegoten ..... toch? Mijn billabong 3mm pak was binnen 1 seizoen al niet fijn sluitend meer waarschijnlijk geen goddelijk lichaam .....
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Mijn billabong 3mm pak was binnen 1 seizoen al niet fijn sluitend meer Mystic bevalt tot nog toe erg goed voor het geld. Eurofun heeft heel vaak nog overjarig liggen voor mooie prijzen, die zou je eens kunnen bellen/mailen Daar had ik al gekeken. Kon niet echt iets zien... alleen een paar backzips. Zijn er nog leuke 5/4 frontzip wetsuit aanbiedingen? Ik weiger om nog meer dan 200,- voor een wetsuit uit te geven, gezien m'n huidige dure wetsuit die na een jaar varen eruitziet alsof hij 10 jaar oud is, volop verkleuring en erg veel beschadigde/uitgerekte delen.
Ga eens naar Stormchaser .... Barry heeft Billabong Xero 5/4 voor een mooie prijs ..... Ik heb zelf geen ervaring met Billabong ... maar wel met Stormchaser ...... Ik zou graag deze wetsuit willen kopen maar heb net een Prodigy 9,5 gescoord .... en weet niet hoe ik dan een nieuwe wetsuit bij mijn vrouw kan verantwoorden ... Ziet er wel aardig uit... iets te duur nog eigenlijk maar ik hou die even in het achterhoofd Heb niet echt een merkvoorkeur meer, en wil wel passen. met dat goddelijke lichaam van jou, past elke wetsuit als gegoten ..... toch? Mijn billabong 3mm pak was binnen 1 seizoen al niet fijn sluitend meer waarschijnlijk geen goddelijk lichaam ..... Goddelijk lichaam, pardon?
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Ben dan benieuwd hoe lang mijn Billabong 7/6 mee gaat. Heb hem nu een paar maandjes, en ziet er nog als nieuw uit. Ik heb pakken gehad waarbij dat wel anders was . Sowieso ziet het pak er kwalitatief zeer goed uit.
|
|
|
Faxie
|
Ben dan benieuwd hoe lang mijn Billabong 7/6 mee gaat. Heb hem nu een paar maandjes, en ziet er nog als nieuw uit. Ik heb pakken gehad waarbij dat wel anders was . Sowieso ziet het pak er kwalitatief zeer goed uit.
Ik zag op wetsuitoutlet een paar leuke Billabongs ook, 150-175 euro. Maar ben toch een beetje terughoudend met kopen via een maattabel.... Hoe valt de jouwe?
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Bevalt me prima, superwarm (maar dat moest ook om beter te zijn dan m'n 5/3 O'Neill Psycho 3) en voor de dikte nog steeds super flexibel. Als je ff met Stormchaser mailt, verwacht ik dat hij je wel een maat kan adviseren aan de hand van je maten. Ik had zelf verwacht een small nodig te hebben omdat ik dat tot nu toe in al m'n wetsuits had, maar heb op advies een small-medium genomen (zonder te passen). Deze sluit mij overal perfect aan, en kom dan ook 9 van de 10 keer droog uit het wetsuit.
|
|
|
Triple-T
Geen avatar
Logs: 0 | 127 uur
|
Bij gearfreak hebben ze ook nog wel wat aanbiedingen en niet aanbiedingen onder de 200 euro. Prolimit is ook wel goed spul. heb net voor de winter een pak gekocht en bevalt super.
|
|
|
barry
|
Bevalt me prima, superwarm (maar dat moest ook om beter te zijn dan m'n 5/3 O'Neill Psycho 3) en voor de dikte nog steeds super flexibel. Als je ff met Stormchaser mailt, verwacht ik dat hij je wel een maat kan adviseren aan de hand van je maten. Ik had zelf verwacht een small nodig te hebben omdat ik dat tot nu toe in al m'n wetsuits had, maar heb op advies een small-medium genomen (zonder te passen). Deze sluit mij overal perfect aan, en kom dan ook 9 van de 10 keer droog uit het wetsuit.
uiteraard kan ik je adviseren over je maat en model er zijn genoeg optie's de xero revolutulion is wel echt een heerlijk pak. warm en zeer flexibel, goede prijs kwatiteit verhouding. front zip. Het moet vast wel lukken om onder de 200 euro. Je kan het pak ook altijd even passen. http://www.stormchaser.nl/home/xero-revolution-5-4
|
|
|
Faxie
|
uiteraard kan ik je adviseren over je maat en model er zijn genoeg optie's de xero revolutulion is wel echt een heerlijk pak. warm en zeer flexibel, goede prijs kwatiteit verhouding. front zip. Het moet vast wel lukken om onder de 200 euro. Je kan het pak ook altijd even passen. https://www.stormchaser.nl/home/xero-revolution-5-4Waar te passen?
|
|
|
barry
|
Thuis of in hoek van holland. maar stuur me even een berichtje om wat af te spreken
|
|
|
lokkie
|
Er is een Paasactie bij PassionPowered voor CrazyFly lichtweer packages. Koop een Cruze 15 of 17m en ontvang een Cruiser LW voor slechts 150 euro extra.
|
|
|
|
|
|
pewpew
|
Is dat een grap ofzo? mooie beginners kite toch? kan je lekker met 25 knopen varen
|
|
|
|
joosie
|
aanstaande donderdag testdag van VD Berg bij Medemblik
|
|
|
pewpew
|
aanstaande donderdag testdag van VD Berg bij Medemblik
Voorspellingen zien er niet zo heel best uit voor donderdag
|
|
|
tina
|
Hoi, heeft iemand nog tips voor aanbieding van 8&10 Neo, Pivot of Reo met 2 barren? Het liefst overjarige modellen, die wat goedkoper zijn.
|
|
|
joosie
|
Als je 2 kite's nieuw wil kopen zal je altijd wel korting krijgen in een shop, hier krijg je dan ook advies voor je wavesurf kite die je zoekt en ook makkelijk voor je garantie Er is vast wel een shop in de buurt waar je woont
|
|
|
Faxie
|
Hoi, heeft iemand nog tips voor aanbieding van 8&10 Neo, Pivot of Reo met 2 barren? Het liefst overjarige modellen, die wat goedkoper zijn.
Switch Element is een allrounder, maar erg goed in golven (dusdanig goed dat ze nog steeds geen nieuwe wavekite hebben uitgebracht) en momenteel is er een aanbieding met bij elke kite een bar voor halve prijs. Je zou dan alleen wel een 7+9 of 9+11 moeten doen... Heb even snel gekeken. Set 9+11 met 2 barren en 2 pompen is 1750,- Set 7+9 is 1680,-
|
|
|
Big Vin
|
Dat is echt behoorlijk lekker geprijsd zeg, kan je net aan 1 north kite met bar voor kopen. Die barren vind ik er ook best mooi uitzien trouwens, lekker simpel
|
|
|
|
|