Bart13
Geen avatar
|
Kornwederzand... maar dat is denk ik nogal uit de buurt
|
|
|
Nazar
|
muiderberg.
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
N: Vrouwenpolder en omstreken in zuid nederland, Scheveningen (kan net) in midden nederland (toch?)
O: Vrouwenpolder (kan net) Oostvoorne (meer)
|
|
|
El Banditos
|
Ik vergeet erbij te zeggen wel beetje in de buurt natuurlijk haha, waar ligt muiderberg dan?
|
|
|
El Banditos
|
O oostvoornsemeer?? Bij eurofun daar? Is dat niet beetje een ongeschrevenregel dat dat voor de windsurfers is??
|
|
|
Nazar
|
muiderberg = tussen A"dam en Almere.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
O oostvoornsemeer?? Bij eurofun daar? Is dat niet beetje een ongeschrevenregel dat dat voor de windsurfers is??
iedereen is van de wereld, en de wereld is voor iedereen..... dus als je VEEL ervaring hebt kun je gewoon varen op Oostvoornse meer. Niks "eigendom" van windsmurfers. heb je ook geen last van of zo.
|
|
|
El Banditos
|
dus met O op het Oostvoornsemeer, maar hoezo heb je voor die spot VEEL ervaring nodig dan? Moeilijke spot?
|
|
|
sthijs
Geen avatar
|
Noord is prima op scheveningen, NO is sideshore... NO is alleen erg vlagerig...
|
|
|
El Banditos
|
Ik hoorde vandaag van iemand dat met NO het ook goed te doen is op het autostrand, iemand ervaring?
|
|
|
StefanS
|
Oostvoornse meer is diep en er is weinig ruimte om je kite op te laten. In verhouding met autostrand een moeilijke spot dus.
|
|
|
El Banditos
|
ja, daarom gaat het mij ook meer om het autostrand, of dat te doen is met NO
|
|
|
|
|
Porsche
Geen avatar
|
Met N of NO kun je het beste naar Enkhuizen gaan! Perfect daar met die richtingen!!
|
|
|
|
Porsche
Geen avatar
|
Grevelingen kan wel maar is niet echt een beginnersspot. Quote: "Het eerste stuk van +/- 100 meter is ondiep, ongeveer tot je middel. Daarna is het diep water. In het ondiepe, zeker de eerste 5 meter liggen schelpen en stenen. Schoentjes zijn hier absoluut een must! Om van de kant het water in te kunnen moet je over grote stenen heen. Op een paar plaatsen zijn deze weggehaald om er makkelijker doorheen te kunnen, maar het blijt tricky, zeker met aanlandige wind. Dit maakt de spot minder geschikt voor beginners." Dussssssssssss........................m aar, er is dus plaats genoeg met oost om ergens een plekje te vinden.
|
|
|
|
|
El Banditos
|
ja jammer dat enkhuizen bijna 2 uur rijden is voor mij, zoek een beginnersspot in de buurt van rotterdam voor N/O wind.
|
|
|
El Banditos
|
Morgen is de wind O, weet iemand of je hiermee op Brouwersdam kan of is het echt alleen vrouwenpolder ?
|
|
|
|
El Banditos
|
MM ok thnx, maar gaat mij even om morgen, dus met O op Brouwersdam
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
MM ok thnx, maar gaat mij even om morgen, dus met O op Brouwersdam
Nee, oost is aflandig. is heel makkelijk te zien als je de kaart erbij pakt: google maps
|
|
|