|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Ik heb m net binnen...de 12m2 Deluxe. Met z'n 12- 26 knts een waanzinnige range voor mijn 92 kiloojes We gaan het meemaken!!
|
|
|
Idefixe
|
de spot is natuurlijk super maar wat wil je met aflandige wind. Flysurfer / varen onder de 14 knp is dan weer niet mijn ding.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Ik heb m net binnen...de 12m2 Deluxe. Met z'n 12- 26 knts een waanzinnige range voor mijn 92 kiloojes We gaan het meemaken!! Speed 3? Gaat je absoluut lukken, zeker met dat gewicht van je! Heb zelf de Psycho4 (ik denk iets mindere depowerrange) en ben zelf 75 kg. lowend is voor mij en 135 board ook 12 knots om (netaan) hoogte te houden, en heb er ook mee in vlagen gestaan van in de bovenste regionen van 20+ knots. Ok, het wat was beangstigend en relaxed waren is er dan niet meer bij, maar het kon.
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
Gaaf filmpje! Als dat Flysurfer spul niet zo waanzinnig duur was had ik graag een 19m of 21m.
|
|
|
skyhigh as a
|
nou ik kan Lekker hoogte houwe met mn 12 rebel 2011 met 12knopies. lukt er zelfs een megajump bij van 1m zoon dikke lap is niks voor mij, tenzij ie vanaf6 knopen lekker vaart tot 15knopies en dan maar weer aan de rebel of vegas. dast echte werk
|
|
|
LeonB
|
De Speed 3 Deluxe is zeker prijzig. Voor dat bedrag heb je 2 tubekites. Maar wat een kwaliteit!!! Ik heb lang nagedacht over te stappen naar een foil, maar denk dat de Fysurfer Speed 3 Deluxe nu echt doorontwikkeld is in snelheid, herstartbaarheid en het ultime zweefgevoel. De 12m2 is ook bedoeld als alternatief voor m'n Rhino's 07 10 en 14m2...vandaar. Ik heb nog niet gevaren maar kan niet wachten! Ik voel me net als vroeger.....dat je dagen voor het avondje van de Sint een kriebel in de buik krijgt (gnehehehehe...)
|
|
|
Eddy Lansink
|
De wind in dat filmpje is niet heel erg zacht, hij vaart namelijk met een 12m speed3. @Monkh: Met weinig wind is hij ook erg goed te herstarten. Doordat de kite erg licht is en helemaal gevuld is met lucht, blijft hij helemaal bovenop het water drijven. In dit filmpje:
http://www.vimeo.com/13265322
kun je zien hoe je hem herstart (wind is niet heel weinig hier) Mocht je het eens willen proberen, dan kun je me een PB sturen. Eddy
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Mijn ervaring met de backwards relaunch is, dat deze vrijwel onmogelijk is als je je board verloren hebt. En dat is toch vaak het geval bij een herstart ...... Ik zou ook wel een silver arrow willen hebben .......wacht nog op de jackpot
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Mijn ervaring met de backwards relaunch is, dat deze vrijwel onmogelijk is als je je board verloren hebt. En dat is toch vaak het geval bij een herstart ...... is geen probleem hoor. Maar jij bent toch al een paar jaar van de FS af? Toch kan het prima lukken hoor zonder board, ook met de 'good old' P3 die ik ook nog steeds heb
|
|
|
Flyingtrunkie
|
De 12m2 is ook bedoeld als alternatief voor m'n Rhino's 07 10 en 14m2...vandaar.
Ik denk niet dat je dat windbereik af gaat dekken hoor! D'as wel erg veel!
|
|
|
LeonB
|
Voor m'n 10 en 14 m2 zal het aardig overeenkomen met 92kg schoon aan de haak (en na het poepen... ) Ik heb i.d.d. nog een 7m2....die valt buiten het bereik.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
dat doe ik altijd met mijn beunoona 13 mtr en specialie made LEONB custum hardcorebeunboard met 12 knopen JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
|
|
|
leeany
|
Pfoej dat water. Pure spiegel! Wel erg gaaf, met 8 knopen!
|
|
|
|
Garnaaltje
|
@LeonB FS SP3 12m Veel plezier ermee Leon, de dag da ik mn 12m SP3 getest en gevaren en gesprongen had kwam ik thuis en direct mailtje gestuurd voor een 19 deluxe erbij. Mn congeegeld was nog nie op Super jump-zweef zomer gehad Soms wordt je nog eens een metertje gelift wanneer je daalt in een sprong. Kweetnie als da met tubes ook gebeurt maar het is vet !! gewoon 15 knots en mijn 19 en ik loop in de wolken en hopelijk moe ik dan nie werken megabereik ook met die SP3
|
|
|