Haring High Richardt
|
Nou jou het mot maar en het is niet aars. Die rakker heeft een ruggegraat als een gefileerde Haring En Zo Is dat !!!!![/size]
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Volgens mij is de windmeter in El-Gouna kaduuk. Ding geeft al 4 uur meer als 17 knopen aan. Normaal gesproken waait het maar 2 uur in een hele week. Ik zal hobby Bob eens bellen en vragen of Achmed hem wil nakijken.
|
|
|
sjef
|
Net 3 weken terug van El Gouna en het mooie was dat we van de 11 dagen 10 dagen hebben kunnen knallen! In de ochtend tot een uur of 12.00 even terug naar het hotel lekker lunchen en rond 3en weer naar de Mongrove tot 19.00 uur!
Ik zeg veel plezier en de groeten
|
|
|
gnijzink
|
Net 3 weken terug van El Gouna en het mooie was dat we van de 11 dagen 10 dagen hebben kunnen knallen! In de ochtend tot een uur of 12.00 even terug naar het hotel lekker lunchen en rond 3en weer naar de Mongrove tot 19.00 uur!
Ik zeg veel plezier en de groeten
Amen...... Wat een top trip was het!!! Veel plezier en Jala Jala................................... .
|
|
|
kees69
|
vraagje voor de kitekings
welke school/plek is volgens jullie het beste kiten in El Gouna ? Mag je bij Movenpick hotel ook kiten als je daar geen kamer hebt ?
tx en hopelijk VEEEEEEEEL wind in september
|
|
|
PieNO
|
vraagje voor de kitekings
welke school/plek is volgens jullie het beste kiten in El Gouna ? Mag je bij Movenpick hotel ook kiten als je daar geen kamer hebt ?
tx en hopelijk VEEEEEEEEL wind in september
Movenpick is prive dus alleen daar kiten als je daar ook een kamertje hebt. Wind is daar sowieso iets minder en vlageriger omdatr je daar net om de hoek zit met noorderwind. Gewoon naar Mangroovy beach gaan. Alles is daar, Repair, bar. winkel, massage, storage en noem maar op en gewoon een goede sfeer. ga met de bus of tuk tuk kost bijna niks 1 euro. binnen 10 min ben je er.
|
|
|
ThommyT
Geen avatar
|
Hej Guys! Toevallig ga ik er ook heen volgende week. Weet niet of ik me kiteset mee wil nemen aangezien het een vakantie is met mij vriendin en als ik kite dat hoogstens een paar dagen zou zijn. Kan je daar kites huren ect? Thnx alvast!
|
|
|
PieNO
|
Hej Guys! Toevallig ga ik er ook heen volgende week. Weet niet of ik me kiteset mee wil nemen aangezien het een vakantie is met mij vriendin en als ik kite dat hoogstens een paar dagen zou zijn. Kan je daar kites huren ect? Thnx alvast!
Zat spul te huur op mangroovy beach.
|
|
|
kees69
|
Tx PieNo, is dat bij kite power ?
|
|
|
ThommyT
Geen avatar
|
Thnx Pieno had het idd ook al gevonden met wat zoekwerk. Wel erg duur zeg. Kost je 80 euro per dag( kite+ board en de rest krijg je er dan bij) mmm heb net ff gebeld met corendon en vertelde me dat het 30 euro ekele reis is voor je hele set ogeacht gewicht en afmeting. Toch maar eens overwegen om hem mee te nemen. Heb wel alleen een 12m2 dus hopen op niet TE veel wnd:D
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Tx PieNo, is dat bij kite power ?
Nop, gewoon tegen de tuktukker zeggen dat je naar Buzzha Beach wilt. Meest linker kitespot als je naar de zee kijkt. Daar zitten wij ook weer in september.
|
|
|
TBK
|
Meer info kan je vinden op www.kiteboardingclub.deAllemaal relaxte badgasten. Ps. JOHN HOEVEEL NAGGIES NOG? Waar is HH op 't forum?
|
|
|
onderaqua
|
Op vakantie en geen WIFI !!!!
|
|
|
|
TBK
|
FOUT GEANTWOORD !
Volgens mij 37, je gaat niet door naar de volgende ronde
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey john richard wil al om 7 uur in de ochtend verzamelen kan ie shoppen zegt ie we hebben een monster gemaakt mog je dit nog lezen john super goede reis en een lekkere holyday groetjes aan de rest van de familie
|
|
|
kees69
|
Kitekings, hoe pakken jullie de bagage met Transavia aan. Laffe 20kg meenemen, of aanmelden en 40euri per reis betalen ?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
da's een heeeeeeeeeeeel grooooooooooot geheim
|
|
|
Tim_GTS5
|
@ Kees, je kan kg's kopen online bij transavia als je het op schiphol zelf doet ben je 2x zoveel kwijt. Je mag max. 10kg handbagage mee, gewoon daar je barretjes indoen en andere zware spullen
|
|
|
Flyingtrunkie
|
@ Kees, je kan kg's kopen online bij transavia als je het op schiphol zelf doet ben je 2x zoveel kwijt. Je mag max. 10kg handbagage mee, gewoon daar je barretjes indoen en andere zware spullen huh 5 kilo handbagage toch?
|
|
|
@LaurenS
|
Van de transavia website:
Gelijktijdig worden de regels voor het meenemen van handbagage verruimd en mag u 10 kilogram handbagage meenemen.
|
|
|
kees69
|
Ja die regels bij Transavia zijn nogal vaag. Boek je gewoon een lijnvlucht, dan idd zelf je bagage "bijkopen" en 10kg handbagage. Maar een charter is 20kg en 5kg handbagage. En omdat je bij een reisburo boekt, heb je ook niet de mogelijkheid de bagage aan te passen, zoals je dat wel kan als je rechtstreeks bij Transavia boekt........dat is de ellende.
Maar goed, heb ze maar een berichtje gestuurd met de vraag of het mogelijk is extra bagage kilo's bij te kopen, en anders tja passen en meten
|
|
|