Dus keus op het kinky plastic is ook alleen omdat ik dat goedkoop kon krijgen hier in de buurt. Krijgen nu wel steeds meer het idee dat we er allemaal zo'n dapper watersport zonnebrilletje bij moeten gaan dragen.
Moet zeggen dat dat ding wel serieus groot is. 1,2m klinkt laag, totdat je erop staat! Maar we zullen binnen een paar weken wel zien wie er allemaal overheen durft...
Probleem is dat de buren kleine kinders hebben. en ik s'avonds na het kiten het niet kan maken om nog met slijptollen en zaagmachines aan de gang te gaan. anders was hij natuurlijk al af. Maar als ik het weerbericht van Zondag eens bekijk zou het dan wel eens heel erg op kunnen gaan schieten.
Moet zeggen dat dat ding wel serieus groot is. 1,2m klinkt laag, totdat je erop staat! Maar we zullen binnen een paar weken wel zien wie er allemaal overheen durft...
Ik was in de veronderstelling dat jij hem bouwde.
Maar top hoor zo'n ding in elkaar knallen Rob. Je moet er alleen wel de ruimte voor hebben.
Met een windstil weekend voor de deur, nu maar eens proberen hem wat meer kleur tegeven. Verder nog de verstelbare poten eronder maken, wat beugels zetten. en dan schiet het toch wel op. Volgende week denk ik maar eens een doop organiseren.
Super super vet!!! mag iedereen hier gebruik van maken? Ik bedoel als ik de kans zou krijgen zou ik deze kicker graag willen uit proberen. Of is dit alleen voor "vriendjes" ?? Zal er een hoop uurtjes voor moeten rijden....NH....maar dat heb ik er wel voor over Anyway, goed bezig gasten.
Kijk dat is nog een goed nieuws!!! Moeten jullie natuurlijk wel even melden waar jullie pcies heen gaan..! En Rob de bouwer mag natuurlijk als eerste.......
Hoe meer zielen, hoe meer vreugde toch. En minder rugklachten
Openings run had ik bedacht dat we de lichtste maar eens op dat ding gooien en dan langzaam in gewicht opbouwen. Iets zegt me dat ik dan iets achteraan de rij aansluit
Weer een update, hij staat nu helemaal in de verf en er zijn gaten / handvatten gemaakt op de waterlijn zodat de golfjes / stroming minder grip op de kicker hebben: