|
|
|
|
menace
Geen avatar
|
40 euro en in de voorverkoop zijn ze 32,50
Wanneer is die voorverkoop? Denk dat ik dit jaar nog even oversla mbt parkeerabo. Dan vanaf volgend jaar. Dan ben ik nu ook nog niet gebonden aan een spot.
|
|
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Had hem met dat plexiglas stripje met een plakmount erop, maar die lag halverwege mijn sessie in 2en. Deze week maar eens net zoiets maken als jij hebt, lijkt me beter
|
|
|
|
menace
Geen avatar
|
Als ik het weer zo bekijk wordt het niet echt iets met kiten deze week
|
|
|
|
RFAC
|
Mooi filmpje HaPe
|
|
|
Basjek
Geen avatar
|
Sinds kort heb ik mijn eigen spullen, en kan nu eigenlijk niet meer wachten. Over 1,5 week heb ik mn volgende les, de eerste les heb ik inmiddels gehad. Wordt het dit weekend een beetje weer om te kiten (staand in het water, misschien een beetje bodydraggen), of gaat het te hard waaien/zijn de risico's te groot?
Niet geheel onbelangrijk, de vlieger is een GK V-Sonic 11 meter, en zelf weeg ik ongeveer 75 kilo.
Hoor graag jullie advies/tips wanneer dit weekend de meest veilige/verstandige optie is om te gaan kiten!
|
|
|
darky001
|
zaterdag moet wel kunnen mischien dat een van ons er dan ook is
|
|
|
|
erikwww
Logs: 0 | 213 uur
|
@Basjek Veilig is het zaterdag in ieder geval, er wordt namelijk erg weinig wind voorspelt. Ben benieuwd of je hem daarmee de lucht in krijgt.
De voorspellingen zien er slecht uit voor de komende twee weken wat wind betreft.
|
|
|
darky001
|
bij gesteld ineens niks meer
|
|
|
gnijzink
|
bij gesteld ineens niks meer
Sucks......................
|
|
|
Binnendam
Geen avatar
|
wat is ongeveer het nivieau dat je moet hebben om het water op te kunnen? ik heb nu nog 1 uur les van de 3 daagse cursus over en kan uit het water omhoog komen maar nog niet varen. is het dan al zinvol om een eigen set te kopen, of is het raadzaam om nog wat extra les te nemen??
|
|
|
Melvyn
|
Belangrijk is dat je de voorrangsregels kent, zelfsrescue kan doen en een goede kite controle hebt. Als je daarbij in een rustiger gedeelte (het liefst met iemand erbij) met het board gaat proberen zou dit moeten kunnen. Mits je de andere kiters goed in de gaten houdt. Met een les leer je natuurlijk sneller.
|
|
|
|
Gixxer
Logs: 0 | 114 uur
|
@binnendam Melvyn heeft gelijk zolang je de veiligheid en de kite controle helder en geoefend hebt in je lessen dan zou je het water op kunnen. De eerste paar keer is het wel aan te raden om samen met iemand te gaan of wat hulp te vragen van de locals. Dan kun je ook beginnen met je eerste meters te maken. Als je hulp nodig hebt laat het dan hier even weten, als ik kan wil ik je wel even op gang helpen. De eerste keer met je eigen spullen is altijd anders als in de les Zal wel volgende week worden want ik ben nu even een weekje met de motor weg(moet ook gebeuren ) ... altijd handig als er geen wind staat ....
|
|
|
Basjek
Geen avatar
|
Zondagmiddag nog kiters van hier aanwezig? Of anders evt dinsdagavond?
|
|
|
gnijzink
|
Zondagmiddag nog kiters van hier aanwezig? Of anders evt dinsdagavond?
Als de voorspellingen zo blijven wel. Hoop er zowel zondag als maandag te zijn. Ben te herkennen aan een gele ocean rodeo rise. En een auto met grote stickers met MOFO Snowboarding erop ;-)
|
|
|