Basjek
Geen avatar
|
Vanavond helaas geen tijd, zondag weer les, misschien dat we daarna nog even blijven hangen en oefenen. Lijkt dan ook nog een beetje redelijk weer te worden.
Veel plezier vanavond!
|
|
|
Gixxer
Logs: 0 | 114 uur
|
Ik had wind besteld maar blijkbaar is de bezorger de weg kwijt.... kan iemand hem de weg naar Horst wijzen ?
... de voorspellingen zijn niet al te best.
|
|
|
darky001
|
die wind koeriers moesten ze allemaal een shop geven.
als ik moet werken waait het, dan heb ik es 2 dagen vrij, weg wind. bijna alweer vakantie ...
|
|
|
|
darky001
|
ja die kan ik nog effe afhouden tot het gaat waaien
|
|
|
Gixxer
|
volgens de track en trace is de bestelde wind onderweg. Geschatte afleverdatum: 26-08-2011 Present om in ontvangst te nemen.
|
|
|
lolbroek3
Logs: 0 | 312 uur
|
Hopen dat het iets meer west wordt dan de voorspellingen. Als de wind goed is, ben ik van de partij
|
|
|
|
Gixxer
|
.... Gevaarlijk dat kiten..... NOT.... had de kite net opgepompt, en was net van plan de lijnen uit te lopen.... vreemde windvlaag draait kite in de wind... ik ren er naar toe om hem weer goed te leggen, vangt hij nog een beetje wind.... denk nog voet op 1 van de lijnen zetten dan blijft hij wel liggen....nat gras, doorglijden voet in een kuiltje......kggrgrgrggggg...... scheur.... au.... Score na een avond wachten bij de huisartsenpost: 1 doorgescheurde enkelband (al een keer eerder ingescheurd) en een ingescheurde kuitspier..... resultaat elephantleg en min 6 weken rust..... Erg gevaarlijk die kites op het strand.... je kunt beter zorgen dat je op het water bent........ Thx guys voor de hulp met opruimen.
|
|
|
|
|
BBX
|
Da's bagger, ben gisteravond toch nog ff wezen kijken, maar omstreeks half 8 was iedereen al weg, mooi balen dat je dan met dit weer thuiszit.
|
|
|
RFAC
|
balen man!! sterkte ermee
|
|
|
menace
Geen avatar
|
Sterkte Gixxer! Hoe is/was de wind vandaag? Ik moest helaas thuis wat dingen doen. Ben wel van plan morgen richting strand horst te gaan. Ik probeer rond de middag op het water te zijn
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Wind was zo af en toe redelijk te doen, grootste gedeelte beetje lopen aanklooien. Hopen dat ik maandag eindelijk mijn Ozone Zephyr binnen krijg, kan ik die maandag iets beter uitproberen
|
|
|
Karst71
|
Hé HorstKiters , Ik ben vrij nieuw in de sport. Heb lessen gehad en kan een beetje varen. Hoogte houden lukt redelijk. Anyway, ik was van plan morgen naar Horst te gaan om lekker te kiten . Zijn er morgen mensen die rond 10:00 willen gaan varen? Een vriend van me komt windsmurfen, maar die weet (nog) nix van assisteren met oplaten en laten zakken van de kites etc...... Tot morgen?
|
|
|
Karst71
|
Hellup , Deze prutser heeft vandaag zijn ocean rodeo bar 2010 laten liggen bij strand horst . Heeft iemand hem gevonden? Ik hoor het heel graag !
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
@Karst ik heb je bar gevonden, moeten we maar een keer afspreken op Horst (of eventueel mirns)
|
|
|
erikwww
Logs: 0 | 213 uur
|
Zo die Karst heeft ff geluk, gelukkig zijn er ook nog eerlijke mensen.
Jij had minder geluk HaPe, of heb je je bar inmiddels alweer terug?
|
|
|
|
Karst71
|
JaJa die Karst heeft zekere mazzel! Bedankt HaPe . We hebben contact!
|
|
|
menace
Geen avatar
|
Nog beginners die dinsdag/woensdag gaan? Heb dan vrij en de voorspellingen zien er goed uit voor mij als beginner.
|
|
|
|
menace
Geen avatar
|
Rond de middag verwacht ik.
update: ik ben iets later, moet eerst mijn vriendin ophalen, dan rijdt ze mee. Ik verwacht dat ik rond 13 uur daar ben.
|
|
|