Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
We weten al dat onze eigen administrator Evan van de partij is natuurlijk!
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Maar weer wachten op de volgende kans met harde wind om wat foto's te laten schieten, 20m lijnen ftw
|
|
|
Morres
|
vetheid!
|
|
|
mocem
|
Deze week had je mooie foto's kunnen schieten.
|
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Gaaf event. Hopen dat het idd boven de 30knp gaat waaien.
Ik kom zeker kijken want dat wordt genieten.
|
|
|
Bart79
Geen avatar
|
Zodra er een Red Bull onder NAP komt schrijf ik mij ook in!
Zeker een ritje waard om dit spektakel eens te bekijken!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Zo, video er nu ook bij. Krijg er nu al zin in, kom maar weer op met die 30kn+. Ben nog lang niet uitgeoefend!
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
in ieder geval een groot windraam en ze gaan ervan uit dat je werkeloos bent ;-) Toch hoop ik dat het in een weekend valt, kom ik ook even kijken!
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Gewoon snipperen Lauw ook dat kan jij neem ik aan..... 14 sept er is dus nog tijd om te oefenen en gewoon zelf mee te doen
|
|
|
Evan
Administrator
|
Puntjes op de i zetten, ok.
Maar als je nu nog niet 10m hoog komt en nog niet kunt megaloopen ga je dat niet leren binnen een maand, daar gaan jaren overheen.
Je moet je compleet op je gemak voelen in 7bft en liefst een maat groter varen dan iedereen die overpowerd het water af komt.
|
|
|
Nazar
|
ik pleeg echt zelfmoord als ik niet mee mag doen P.S. Wordt er ook rekening gehouden tussen foto's/filmpjes op zee en binnenwater?! Want de foto's die op zee zijn genomen, daar ga je veel hoger aangezien je gebruik maakt van kikkers en binnenwater niet?! Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen
|
|
|
Lauw
Administrator
|
Puntjes op de i zetten, ok.
Maar als je nu nog niet 10m hoog komt en nog niet kunt megaloopen ga je dat niet leren binnen een maand, daar gaan jaren overheen.
Je moet je compleet op je gemak voelen in 7bft en liefst een maat groter varen dan iedereen die overpowerd het water af komt.
Vooral de laatste, het is eigenlijk de meest simpele trick (buiten 'gewoon' springen). Alleen mentaal de knop omzetten is iets wat je niet in een maand lukt ;-)
|
|
|
Evan
Administrator
|
ik pleeg echt zelfmoord als ik niet mee mag doen P.S. Wordt er ook rekening gehouden tussen foto's/filmpjes op zee en binnenwater?! Want de foto's die op zee zijn genomen, daar ga je veel hoger aangezien je gebruik maakt van kikkers en binnenwater niet?! Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen Mee eens dat een perfecte afzet op een golf je die paar extra meters geeft, maar het is niet zo dat het 10m scheelt. Want op vlak water spring ik niet significant lager heb ik t idee. Ook daar kun je net die ene megavlaag treffen, net na je overpowerde afzet, die je nog eens wat extra hoogte geeft (leuk als je dat combineerd met n loop ) Wel is het zo dat als je altijd op binnenwater vaart je een hele kluif gaat krijgen aan de zee met 7bft, vergeet dat niet.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
Ja kicker geeft wat meer hoogte, maar vergeet niet dat je landing ook tig keer moeilijker is tussen bakken van 2m+. Daarnaast moet een golf niet net dichtklappen en meer van dat soort ongein:P
|
|
|
SnaaK
|
wooow ik hoop idd dat het in het weekend gaat gebeuren, wil jullie spectakel wel zien!
|
|
|
Nazar
|
@Lauw - ja je moet geluk hebben dat je niet op een golf land! Maar voor de rest vind ik op zee makkelijker landen dan op binnenwater die fucking choppy is.
Voor de rest loop ik liever @zee dan op binnenwater hoor. Ik heb het meer over de keuze tussen alle foto's en filmpjes! Want de hoogste loops en filmpjes hier worden toch wel @zee gemaakt.
|
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
Super vet.. Ik Kom wel even kijken als dit is.. Man oh man wat wordt dat gaaf... Zelf moet ik nog even een paar jaar oefenen!!
|
|
|
|
Morres
|
grafzooi, ik ben aan de trouwerij/huwelijksreis rond die tijd Overigens denk ik niet een hele reële kans te hebben om te winnen, ik kan goed springen en redelijk loopen, bovendien ben ik nooit lief geweest voor mysgestict (oh no he didn't!) Neemt niet weg dat ik het een mega vette actie vind van RB en Mystic
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
Morres, troost jezelf. Ik ben ook 3 weken weg in september...
Super vet evenement!
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
Wel een heel gaaf initiatief. Van het NK2009 heb ik geleerd dat kiten ook een kijksport kan zijn. Tenminste als het niet gaat over uitgehaakt turnen. Het levert tot nu toe al een hele mooie verzameling mooie foto's' op. Evan's mega loop en Roberts loop naar de camera gaat ze hopelijk wel een uitnodiging opleveren.
Als nadeel zie ik wel dat WG voorspeld dat de kans dat dit evenement doorgaat erg klein is, iets van 0.15%. Ben bang dat die 30 knopen lat wel erg hoog ligt.
|
|
|