Locatie kan ik niet echt vinden... Ja ten noorden van Wijk, maar das ruim: Hopelijk geeft het verder geen ellende met lekkages ed voor de natuur en de kitesurfers natuurlijk!
is het bootje al vlot getrokken? Als ik www.marinetraffic.com moet geloven is er geen sleepboot in de buurt. Ik zou graag even gaan kijken. Helaas hard aan het werk :-S
Hoor net dat ie tot morgen 14.00 uur zal blijven liggen, dan zal er een poging worden gedaan om het vlot te trekken... ze zijn alleen bang dat het schip door hoog water veder het strand op zal komen... wat het vlottrekken moeilijker zal maken!
Ben niet zo bekend met wijk aan zee en de zandbanken daar maar als ie hier zou liggen...... zou ie nog wel ff blijven liggen. Ligt echt heel hoog. Wil wel s zien hoe ie er straks met laag water bij ligt.
Bootje blijft in ieder geval tot zaterdag liggen, boot is verzwaard zodat hij niet verder het strand op wordt geduuwd. Morgen harde westen wind dus denk niet dat ze hem dit weekend gaan vlot trekken. Weet niet waar hij precies ligt maar denk dat het bij wijk druk gaat worden met dagjes mensen.