HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Gewoon het hele jaar door met een wetsuit, handschoentjes, schoentjes en een cap opvaren ?
|
|
|
|
|
Sierrra November
|
Gewoon het hele jaar door met een wetsuit, handschoentjes, schoentjes en een cap opvaren ? Beter idee.... Boerkini!
|
|
|
|
Nature
|
Ik ben al bruin
|
|
|
Morres
|
van onderen zijn we allemaal bruin, moet je maar denken
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Is dit pas je eerste jaar dat je een wetsuit draagt of is het je simpelweg nog nooit opgevallen dat het bruin van het Nederlandse water in je huid trekt? Zonnebrand schijnt helaas alleen roodheid tegen te gaan, dat wordt dus met zo min mogelijk kleding zwemmen of een burqa aantrekken. Kunt natuurlijk ook gewoon stoer doen met je bruine kleur tegen je bleke collega's in plaats van je er voor te schamen of mogen ze niet weten dat je aan een extreme sport doet?
|
|
|
Idefixe
|
Ok, materiaalvragen / probleempjes / klagen over te weinig en af en toe zelfs teveel wind , te weinig vrije tijd, geen afspraken kunnen maken enz enz. Maar problemen met bruin worden?
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Als je echt egaal bruin wilt worden... Dan moet je langs komen als ik een kratje bier op heb met een board chili con carne, dan ff 8uur laten mengen. de perfecte airbruish...
|
|
|
Bularoo
|
risico van de sport? Je moet er wat voor over hebben om een echte kiter te zijn. Je kan natuurlijk ook alleen maar gaan kiten op de dagen dat er een donkere lucht over het land trekt met buien enzoo..
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
Ik draag een steve jobs kol trui. Iedereen denkt dat ik zo egaal bruin ben.
|
|
|
TimLimbo
|
Als je echt egaal bruin wilt worden... Dan moet je langs komen als ik een kratje bier op heb met een board chili con carne, dan ff 8uur laten mengen. de perfecte airbruish...
LOL - die opmerking kan ook maar van 1 iemand komen.
|
|
|
mocem
|
wetsuit bruin heet dat. heb ik elk jaar last van
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik heb een wetsuit met afneembare mouwtjes. Dan worden m'n onderarmen tenminste nog een beetje bruin
|
|
|
|
mocem
|
Ik zou me pas druk maken als ik met een gebroken been thuis zit en het buiten 30knts waait.
|
|
|
|
|
|
|
|
vierkant
Geen avatar
|
dat is toch juist DE surfer swag ik ben altijd wel trots op me lijntje op me keel van me pak
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
Dit topic is net zoiets als een topic strarten met de titel "Help ik wordt Nat"
|
|
|