|
|
feddomw
Gast
|
Niet goedkoop.... Ik dacht gehoord te hebben 1600-1700 advies voor 12m compleet? Kan het mis hebben, hoor. Maar als de importeur bij de presentatie al wist te vertellen dat ze niet goedkoop zijn, dan weet je het wel. Managing expectations noemen ze dat geloof ik....
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik weet dat ik zonder korting voor een Chaos 7m & 11m beide compleet 3196 euro moest betalen. Lekker duur weer. Een 11/12m zoals de Chaos en Switchblade zal zo rond de €1649 zitten compleet verwacht ik. De Xbow zal waarschijnlijk nog iets duurder zijn en de Drifter en de Vector misschien iets goedkoper.
|
|
|
alexander1965
Logs: 0 | 4 uur
|
Via internet uit een ander land laten komen kan toch ook veel schelen. Iemand ervaring mee? Ik zag dat de 2012 dan ook tussen de 500 en 700 dollar kost.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Die nieuwprijs is nog steeds van een belachelijk, niet te rechtvaardigen hoog niveau! Of krijg je er bij aankoop een nachtje met miss Mai bij?
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Of krijg je er bij aankoop een nachtje met miss Mai bij?
Dan zou ik geld toe moeten krijgen,wat een draak ?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Deze discussie staat mij nog vers in het geheugen op Hanglos onlangs... Laurens: mocht je een Cabrinha kite kopen, stuur haar maar naar mij
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ben een beetje klaar met mw. Mai. Ze is zeker niet onaantrekkelijk, het probleem is echter dat ze het zelf ook weet. Marketing technisch ook niet mijn ding: lekkere wijven marketing moet je over-the-top doen, zoals bij Axe. Bij haar is het altijd quasi-serieus aantrekkelijk zijn.
|
|
|
Morres
|
en ze heeft een raar bekkie
|
|
|
|
|
franco
|
haha niks is niks sorry moest ik ff kwijt!!!!!!!!!!!!!! nee hoor geef mijn porsie maar aan fikkie. maar stuur haar ook niet weg als het maar niet voor vast is, ze kan me wel wat leren nog met kiten. hahaha
|
|
|
keessie
|
Als er een ding mis is met Miss Mai, dan is het haar gebrek aan progressie, met haar eeuwige s-bend to blind. Zoek maar na, volgens mij doet ze die trick al 5 jaar hetzelfde.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Jongens, nu wel genoeg miss Mai geklets hier. Dit is meer voor de lounge.
Weer on-topic of ik gooi er een slotje op!
|
|
|
feddomw
Gast
|
Jongens, nu wel genoeg miss Mai geklets hier. Dit is meer voor de lounge.
Weer on-topic of ik gooi er een slotje op!
Gooi er dan een slotje op, andere topic van de productpresentatie met foto's van Marc en testverslag van de Chaos staat alles in....
|
|
|