Nanou
Logs: 0 | 3 uur
|
Ik ben afgelopen dinsdag weer voor het eerst geweest op Oostvoorne. 5/3 met schoentjes is goed te doen als je niet te vaak in het water ligt. Als je eenmaal kopje onder gaat is het toch wel verrekte koud. Dus ik zou zeggen ga het proberen en je merkt het vanzelf. Maar pas wel goed op je zelf en weet wanneer je moet stoppen.
Morgen avond ben ik daar zelf weer aanwezig denk ik!
|
|
|
Richard Hut
Geen avatar
|
Goedenmiddag allen.
Ik ben een beginnend kitesurfer en ben afgelopen week voor het eerst op Oostvoorne geweest. Helaas was er niemand die me kon helpen en dat maakte het niet makkelijker. Mijn vraag is is er nog iemand die maandag de 29ste van plan is te gaan en zo ja waar. Misschien dat ik dan wat hulp kan krijgen met het starten en landen. Alleen was het toch maar aan modderen.
Groet,
Richard
|
|
|
Splitrr
Logs: 0 | 19 uur
|
Als de wind juist staat dan ben ik er maandag. Maar ik weet niet wat de voorspellingen ons voorspellen. Ik ga dan ook naar autostrand! (meteen conditie test gehad met dat graf end lopen haha) Ben er eigenlijk bang voor dat het helemaal geen ideaal weer wordt. Weersvoorspellingen geven maar 8 graden aan. om dan als beginner in water te ligge ( ik net zo goed, ben blij als ik kan waterstarten:P) is niet optimaal. Maar we houden het weer even in de gaten. Ik zal zondag nog wel ff keer reageren of ik nog ga
|
|
|
Richard Hut
Geen avatar
|
Oke, hou het forum wel in de gaten. Afgelopen dinsdag was het ook koud maar nog redelijk te doen.
|
|
|
PieterK
Logs: 0 | 241 uur
|
Hai Richard, welkom op dit forum. Dit is idd een topic om kitemaatjes te vinden voor Oostvoorne. Dat je de enige bent op Oostvoorne, zal je de komende maanden niet zo snel gebeuren . Je kunt je bezoek ook aanmelden via http://www.kitehigh.nl/spots/s/id/Oostvoorne%20Autostrand. Daar vind je ook een link naar een webcam - kun je kijken of er al mensen bezig zijn. Veel plezier!
|
|
|
P e t e r
Logs: 0 | 145 uur
|
Hey richard,
Ik ben ook een beginner en zat ook te denken om maandag naar Oostvoorne te gaan, Mocht het plan definitief worden dan laat ik het weten.
|
|
|
Splitrr
Logs: 0 | 19 uur
|
Hey richard,
Ik ben ook een beginner en zat ook te denken om maandag naar Oostvoorne te gaan, Mocht het plan definitief worden dan laat ik het weten.
Ik sluit mezelf hierbij aan. Als de wind juist is!
|
|
|
CouchKiter
Geen avatar
|
Gaat er zaterdagmiddag iemand uit omgeving Den Bosch naar Oostvoorne? Ik heb ruimte in de auto en vind het wel gezelliger om samen te reizen.
|
|
|
|
rene77
|
zo te zien is het kite seizoen weer begonnen vorige week zondag ideaal 18 + kn de wind had iets meer vanuit zee kunnen staan had alles bij me (eerste keer weer nov voor het laats op het water gestaan.)Vergeet ik mijn pak aaaaaaaaaaa .Maar gelukkig mijn buggy bij me maar toch niet het zelfde.Hoop snel weer te gaan maar door gebrek aan tijd word het een paar uurtjes na werk tijd ik hou dit forum in de gaten en als er iemand na werk tijd of in het weekend gaat sluit ik me graag aan of neem ontslag bij mijn werk heb ik alle tijd. (o ja licht het aan mij of doet de webcam aan zee het niet meer zou wel erg jammer zijn)
|
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Maandag wordt het een mooie dag. Ga er zeker zijn.
Greetz.
Valt opzich nog wel mee. Wind vind ik nog tegenvallen. Als er meer wind komt ga ik wel kiten
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Er moet wel wat meer wind komen maar als het meer dan 15 knopen waait ga ik morgen ook even naar de Playa
|
|
|
Rutger113
Logs: 0 | 8 uur
|
Zo, ik ben ook weer uit mijn winterslaap ontwaakt....
Zoals Robin al zei, als de 15 knopen gehaald wordt ben ik er morgen tegen een uur of elf!
|
|
|
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Ik sla vandaag over. Vertrouw er niet genoeg op dat het nog lekker gaat waaien.
|
|
|
Rutger113
Logs: 0 | 8 uur
|
Ik ga het toch proberen, op dit moment 17 knopen op playa.... Ben er rond tien uur...
|
|
|
|
langesebas
|
wij komen ook met ze 3en.....een rode Naish cult sport ( 12 meter en een best kite )....rond 1200 uur zijn we daar
|
|
|
|