|
|
|
|
hehuis
|
Nu nog een ruitenwisser, draaiend folie voor lens, zoetwater sproeiertje, lensverwarming, en misschien sta ik er dan ook een keer op.
|
|
|
tharealmb
Logs: 0 | 28 uur
|
ziet er wel gaaf uit! maar hoe zit het met vallen? kan je er niet heel raar op stuiteren met bijvoorbeeld ondiep water?
maar wle een knap "staaltje" werk!
|
|
|
|
Morres
|
commercieel much?
Maarre, mooie directe vertaling man, incl spelfouten, of zijte gij geen hollander?
rugzak+PVC=gopro mount heb ik eens ergens gezien(marc?)
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
commercieel much?
Maarre, mooie directe vertaling man, incl spelfouten, of zijte gij geen hollander?
rugzak+PVC=gopro mount heb ik eens ergens gezien(marc?)
Klopt inderdaad, maar het is gewoon niet extreem stabiel te krijgen helaas.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ziet er wel goed uit dat ding. 149 dollar. Wat gaat dat ding kosten in Euro's Deadman??
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Oke, thanks Marc. Dan wachten we de verkooppunten even af en halen we dat ding wel in Amerika of zo.
|
|
|
DM2008
|
'De systeem die je wist dat zou komen' Lijkt me wel een tof ding om opnames mee te maken!
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
De prijs wordt hier €169,-
Marc... jou uitvoering was toch maar n paar tientjes?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
De prijs wordt hier €169,-
Marc... jou uitvoering was toch maar n paar tientjes? Klopt, maar die is nog niet stabiel genoeg.
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Gezien de materialen, de QR's, de buizen en het machine werk en de rugzak, snap ik de prijs wel. Zelfbouw kan goedkoper, maar is ook wel wat werk.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Ik vind dit soort dingen altijd een beetje link met crashes, zo'n buis zal ff knappen en zich in je rug boren oid.
|
|
|
EddyC
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
Ik denk er niet aan - als het ooit fout gaat plant je een bar in je rug. De bar zou moeten voorzien zijn van een afbreek plaats
|
|
|
feddomw
Gast
|
Beetje overdreven angst. Het kan alleen in je prikken als er aan de andere kant iets niet meegeeft. Lijkt me onwaarschijnlijk op het water.
|
|
|
riesie
|
Mooi systeem. Helmpje lijkt me hel handig voor het geval je je gopro kopt.
|
|
|
FlyingHigh
|
When will you be able to start shipping? It's only possible to pre-order on your site.
|
|
|
|
FlyingHigh
|
OK thanks, looking forward to it.
|
|
|